ponedeljek, 24. november 2014

Yazaira in Ana Cristina sta povedali kaj sta se naučili od Dulce Marie


Po odhodu Dulce Marie sta o svoji mentorici spregovorili njeni učenki Yazaira in Ana Cristina. Obe sta o njej povedali same pozitivne stvari, kaj točno pa si lahko preberete in ogledate spodaj.


"Definitivno ni lahko, saj je bila ona tista, ki nas je opazila in podpirala od vsega začetka, verjela je v nas in naše sposobnosti. Vem kaj vse je morala preživeti, da je prišla tako daleč, vsi bi jo lahko imeli za vzgled. Velikokrat so ji metali polena pod noge, vendar se ni pustila in je trdno odločena nadaljevala svojo pot. Zato ima toliko oboževalcev, zato imamo mi toliko lepih spominov in to je tudi razlog, da se počutimo malce neprijetno ob njenem odhodu. Naša ekipa je bila in še vedno je močna, držimo skupaj, s trdim delom smo prišli zelo daleč. Odhod Dulce Marie me je presenetil, saj sem mnenja, da je naša ekipa zelo močna, kar so potrdili tudi gledalci in mediji. Vendar pa nimam negativnih misli, vse bom prepustila v božje roke in videli bomo, kaj se bo zgodilo. Prejela sem veliko podpore s strani gledalcev, kar je zame najpomembnejše," je povedala Yazaira, katero je povsem na začetku tekmovanja v svojo ekipo izbrala Dulce Maria.

"Povedala bi ji rada, da mi je dala moč. Pri meni je El Dasa pričel z delom, ki ga je ona zelo dobro razumela in je nadaljevala od tam, kjer sva z njim ostala. Vsaka beseda, ki mi jo nameni, vsak 'verjamem vate', ki mi ga nameni, vem, da mi jih je izrekla iz srca. To je zame zadosten motiv, da nadaljujem in se borim dalje. Če ona verjame vame, lahko tudi sama verjamem vase. Ta pozitivizem me navdaja z močjo. Če moram šov zapustiti danes, ga bom zapustila z nasmeškom na obrazu. Vse, kar sem se naučila od Dulce in tega tekmovanja, je zame gromozanska izkušnja," je povedala Ana Cristina, ki se je ekipi Dulce Marie pridružila po odhodu El Dase.

Vir videoposnetka: Univision