torek, 25. november 2014

Dulce Maria bo še naprej podpirala svoje učence iz oddaje Va Por Ti


Včeraj je bila Dulce Maria gostja v oddaji HOY, kjer so jo povprašali kaj meni o resničnostnem šovu Va Por Ti, še posebej sedaj, ko ga je morala na žalost zapustiti. "Dvanajst tednov, jaz pa sem mislila, da se bom poslovila že v tretjem. Zelo sem zadovoljna in hvaležna za to izkušnjo. Biti mentorica tako talentiranim fantom in dekletom je zame velika izkušnja, zaradi katere sem močnejša, tako na osebnem nivoju, saj sem se naučila veliko stvari od svojih učencev, kot tudi na profesionalnem nivoju. Seveda imam vse svoje učence zelo rada, zato prosim vse gledalce, da jih podprejo, da rešijo nominirane iz moje ekipe. Prav tako sta se ta teden vrnila Geissie in Poyato, katera so rešili z glasovanjem na spletni strani Univision," je dejala Dulce.

Ko so jo povprašali ali meni, da lahko eden izmed njih zmaga, je odvrnila:  "Vidim jih, kot da bi bila njihova mama, zame so najboljši, najlepši in najboljši. Vse je odvisno od glasovanja publike. Definitivno bi kateri izmed njih lahko zmagal, saj so zelo talentirani, kar se je videlo že na začetku."

Eden izmed voditeljev jo je tudi povprašal, kaj meni, da potrebuje tekmovalec, da lahko zmaga v šovu, kot je Va Por Ti. "Jaz sem mislila, da vse kar tekmovalec potrebuje, je odličen glas, saj je od le tega odvisno pevsko tekmovanje. Vendar pa ni bilo ravno tako. Poleg glasa potrebujejo še stvari, kot so na primer karizma, dober nastop, dober odnos, izgled... Ne vem, na to vpliva veliko dejavnikov, ki velikokrat nimajo nič skupnega z glasom. In konec koncev bodo gledalci izbrali tistega, ki jim je najbolj všeč."


Vir videoposnetka: DMForoUnivision