torek, 13. junij 2017

Spregovorila je o govorici, da je klon


Že pred leti je v javnost pricurljala novica, da je mehiška pevka in igralka, Dulce Maria, leta 2007 umrla zaradi čudne bolezni, s katero naj bi zbolela v Braziliji. Da pa ne bi užalostili njenih oboževalcev, so se managerji skupine RBD odločili, da pevko nadomestijo s klonom.

Pred kratkim je ta govorica znova ugledala luč sveta, kaj pa o tem pravi zvezdnica sama? Takšne govorice jo vedno nasmejejo do solz in seveda zanika, da bi bila resnična. "Ta govorica je stara že približno štiri leta. Že takrat sem se ji do solz nasmejala, ko sem jo prebrala. Sedaj, ko smo v dobi interneta, blogov in spletnih portalov, pa je znova prišla na plan. Seveda je vse skupaj ena velika izmišljotina. Kaj naj vam rečem drugega? Ena izmed mojih prijateljic je bila ob tem najbolj izvirna, ko mi je dejala, da me bo podrobno izprašala o najinih skupnih doživetjih, da vidi ali sem resnično jaz ali pa so me res nadomestili s klonom," je dejala za oddajo Sale el sol.


Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: La grande