nedelja, 6. december 2015

Central: Dulce Maria v mesecu decembru praznuje kar dvakrat

Je pevka, igralka, pisateljica in ena najbolj vplivnih Mehičank na socialnih omrežjih. V tem mesecu praznuje svoj 30. rojstni dan in že kar 25 let kariere.


Torta, konfeti in baloni ... v Bonito Pop Food je bilo vse pripravljeno za dvojno praznovanje Dulce Marie. Našemu fotografu je pozirala zelo vitka, lepa, sproščena in zelo mirna, obenem pa nam je povedala: "Zdi se lahko, vendar ni. Praznujemo že svoj 30. rojstni dan in od tega sem kar 25 let preživela na glasbenih odrih oziroma pred kamero."

Kako so potekali tvoji rojstni dnevi v otroštvu?
"Bili so zelo zanimivi. Ko sem dopolnila pet let, sem si izbrala zelo lepo obleko, na praznovanju ni manjkalo slaščic, seveda ni šlo brez torte, praznovanja pa so se udeležili vsi moji sošolci in sošolke. Ob 8. rojstnem dnevu je praznovanje potekalo v salonu, glavna hrana so bili hamburgerji, jaz pa sem se oblekla v Axela Rosa (smeh)."

Rojstni dan, katerega ne boš pozabila nikoli?
"Svoj 15. rojstni dan je bil povsem improviziran, zabava je potekala na mojem domu, hišo smo opremili z lučmi in zvokom, da je izgledalo, kot da smo v diskoteki. Ko sem dopolnila 19 let, sem pripravila veliko zabavo, katere so se udeležili prijatelji iz vseh obdobij mojega življenja in reči moram, da sem na zabavi neizmerno uživala."

In kateri je bil tvoj najbolj čuden rojstni dan?
"Že kar nekaj let so vsi moji rojstni dnevi malce čudni, saj jih preživim stran od družine, na delu. Enkrat sem bila na turneji s skupino Jeans, kjer so mi na odru zapeli 'Vse najboljše', tako pa sem kasneje preživela še nekaj rojstnih dni, enega v Venezueli in drugega v Braziliji. Pred dvema letoma sem rojstni dan preživela na snemanju videospota za pesem Antes que ver el sol, kjer nisem imela niti signala na telefonu."


So ti kdaj 'vrgli' torto? 
(V Mehiki je običaj, da mora slavljenec ugrizniti v torto, prisotni pa mu v torto porinejo cel obraz)
"Da, zaradi tega imam od svojega tretjega rojstnega dne s tem težave: sovražim trenutek, ko moram napraviti prvi ugriz na torti. Občutek imam, da me bodo poškodovali."

Rojstno dnevna želja, ki se ti še ni izpolnila?
"Ustvariti si želim družino, ne še sedaj, toda v prihodnosti se želim poročiti in imeti otroke."

Najlepše darilo?
"Ko mi partner podari šopek, to najbolj cenim."

25 LET USPEHOV
Dulce Maria je svojo kariero pričela, ko je bila stara pet let, najprej s snemanji reklamnih oglasov ter v otroški oddaji El club de Gaby, nato pa se je pridružila otroški skupini Kids, kasneje je prejela nekaj vlog v telenovelah, pridružila se je skupini Jeans, RBD, sedaj pa se posveča samostojni glasbeni karieri.

Si kdaj želela vreči puško v koruzo?
"Da, vendar mislim, da se je to zgodilo že vsakemu izmed nas v določenih situacijah. Včasih se naveličaš vsega, vendar pa ta občutek mine. Včasih si moraš vzeti nekaj trenutkov zase. Ta kariera je zelo nestabilna."

Kdo ti pomaga, da si z nogami vedno na trdnih tleh?
"Bog in moja družina. Že od malih nog obiskujem isto cerkev. Zavedam se, da nisem nič več, kot katerakoli druga oseba. Edino, kar ti je dano in se ne da kupiti, je ljubezen ljudi."

Si ena najbolj vplivnih Mehičank, kaj meniš o tem?
"Ljubim svojo državo in jo zelo rada zastopam v drugih državah. Imeti toliko oboževalcev je tudi zelo velika odgovornost. V meni vidijo prijateljico; poskušam jim dati dobre nasvete, pozitivna sporočila in upanje."

Kako bi se opisala sedaj, ko si dopolnila 30 let?
"Izpopolnjena, vendar pa imam še veliko sanj, katere želim uresničiti. Imam več izkušenj, zavedam se svojih napak in sem veliko bolj dosledna. Ne prestrašim se zlahka in si znam postaviti določene meje. Vem kaj si želim in česar si ne želim."

Kaj bi v tem trenutku povedala petletni Dulce?
"Ojoj deklica! Povedala bi ji kako zelo ponosna sem nanjo, saj je kljub vsem žrtvovanjem, do današnjega dne ostala nedotaknjena, ni se spremenila. Želela bi ji povedati, da je bilo vso odrekanje vredno, saj bo skozi leta vplivala na življenja številnih oseb in jim bo dala moči, da nadaljujejo svojo pot. Prav tako bi ji želela povedati, naj bo mirna, saj je ne bomo izdali."

Vir: Revija Central