ponedeljek, 17. november 2014

Dulce Maria in Jencarlos v negotovosti


Vsak teden po oddaji Univision objavi videoposnetke z intervjuji, opravljenimi pred, med in po snemanju oddaje Va Por Ti. Tokrat sta mentorja spregovorila o svojih tekmovalcih, odločitvah sodnikov, okoliščinah, ki lahko pomagajo ali pa tudi ne tekmovalcem... Obenem sta spregovorila tudi drug o drugem.

"Moj največji navdih in ena najboljših stvari, ki se mi je tukaj zgodila je bila, da sem spoznala Jencarlosa. Od njega sem se veliko naučila. Včasih si rečem, 'kako bi si želela imeti njegov razum, njegov način razmišljanja'. Ima veliko zelo dobrih in različnih lastnosti. V drugih vedno vidimo stvari in lastnosti, katerih sami nimamo," je Dulce povedala o Jencarlosu.

"Na tem svetu je težko najti ljudi, ki osebe kar privlačijo v svojo bližino. Osebo, katere karizma kar veje iz njenega telesa. Osebo, za katero si rečeš, 'želim si biti ob njej, hočem na njen koncert, hočem videti njeno telenovelo, hočem poznati življenjsko zgodbo te osebe'... In takšna si ti, Dulce. Že od začetka tvoje kariere si karizmatična, talentirana, si angel na tej sceni. In tudi meni se zdi ena najlepših stvari, da sem te lahko spoznal, da lahko s tabo delim to izkušnjo in se od tebe učim," je o Dulce Marii povedal Jencarlos.


Vir videoposnetka: Univision