ponedeljek, 24. november 2014

Dulce Maria se je poslovila od svojih učencev


Po svojem odhodu se je Dulce Maria v intervjujih v zakulisju poslovila od svojih učencev. "Odhajam zelo ponosna nanje, zelo srečna sem, da sem prišla do dvanajste oddaje. Res je, da jaz kot mentorica odhajam, toda veliko učencev iz moje ekipe ostaja v tekmovanju. Vrnila sta se Geissie in Poyato, ki sta bila z mano od vsega začetka, upam, da bodo rešili tudi katerega od preostalih štirih tekmovalcev, ki so še ostali. Hvaležna sem za to izkušnjo, naučila sem se veliko novega. Prestavila sem svoje koncerte, da sem lahko opravila svoje delo tukaj in podpirala sanje svojih učencev. Sedaj me čakajo muzikal, film v kinu ter kar nekaj koncertov, ki ne morejo več čakati. Vračam se k svojim sanjam, vendar pa jih bom podpirala do konca, do zadnje oddaje. Všeč mi je, da sem lahko bila delček na njihovi poti, s katero sledijo svojim sanjam," je povedala novinarjem.

"Zelo sem ponosna na vse vas, verjamem v vas, v vaš talent. Čeprav nisem več z vami, upam, da eden izmed vas zmaga. To si želim. V ali izven oddaje, borite se za svoje mesto v svetu glasbe, borite se za svoje sanje, saj si to želite. Ob večih priložnostih sem vam že rekla, da to nosite v krvi. Rada vas imam in brez dvoma bom z vami, če boste potrebovali mojo pomoč," je pred kamerami z nasmeškom na ustih izrekla besede, namenjene samo njenim učencem. 

"Iz slabih stvari vedno nastane nekaj dobrega. Čeprav se stvari včasih ne izidejo, kot smo pričakovali, ima Bog za nas brez dvoma pripravljeno nekaj boljšega. In to sem jim ob slovesu povedala. Bog vedno poskrbi za pravico. Čeprav se v tem trenutku počutijo, da so izgubili sami sebe in svoje sanje, jim lahko rečem le to, da nam Bog vedno da kar potrebujemo v trenutku, ko meni, da smo pripravljeni na to," je še dodala.


Vir videoposnetka: Univision