petek, 7. november 2014

Dulce Maria za revijo Teve: "Počutim se bolj ženstvena"

Včeraj so nas v reviji Teve presenetili z intervjujem, katerega so naredili z Dulce Mario. O čem so se pogovarjali in kaj vse jim je pevka zaupala, si lahko preberete spodaj.



Čeprav izgleda zelo mladostno in sama sebe opisuje kot sanjavo dekle, Dulce Maria zagotavlja, da se počuti kot prava ženska in o njenem razvoju iz dekleta v žensko priča tudi njena glasba in besedila, ki se nahajajo na njeni novi plošči Sin Fronteras. Priznava, da sedaj prvič sama sprejema odločitve in odloča o svojih nadaljnjih korakih v svoji karieri.

Šest let je minilo od razpada skupine RBD in tvojih pričetkov solo kariere. Kako je potekala ta avantura?
"Neverjetno. Navdušena sem nad tem, da je moja glasba prišla v toliko držav. Sama sem opravila vso delo, sama sem obiskala Španijo, Portugalsko, Barcelono, Brazilijo sem obiskala najmanj desetkrat, tudi v Kolumbiji in Argentini so me zelo lepo sprejeli. Seveda mi je številna vrata odprla skupina RBD, toda tudi sama sem s prvo ploščo opravila svoje delo, sama sem sprejemala odločitve in rečem lahko, da so to sadovi mojega lastnega dela. Veliko težje je, ko si sam, izziv pa je precej drugačen, saj moja solo kariera ni produkt telenovele, ničesar in nikogar ni, ki bi mi 'kril hrbet'. Odgovornost je sedaj veliko večja, vendar sem zelo zadovoljna, saj so bile moje sanje imeti solo glasbeno kariero."

Si zadovoljna s svojim delom?
"Zelo sem zadovoljna. Pridejo trenutki, ko ne veš kako naprej, vendar pa je zelo lepo videti končni produkt. Pot od ideje do izdelka je dolga in težka, toda vanjo je vloženega toliko truda in dela, da je prav neverjetno videti končni izdelek, ki je pravzaprav uresničitev vseh tvojih sanj. Vedno je treba malce potrpeti, saj te na koncu čakata veselje in ponos."

Počneš to kar si res želiš in ti je všeč?
"Da, čeprav priznam, da nisem ravno najbolj potrpežljiva oseba, vendar pa moraš v sebi imeti tisto strast in željo, ki ti dajeta potrebno moč za nadaljevanje z delom. Včasih se lahko naše sanje spremenijo, toda to tega trenutka sem jaz svoje sanje uresničila, ne da bi pri tem delovala v nasprotju s svojimi prepričanji. S to novo ploščo se počutim veliko bol ženstveno, v času od prejšnje plošče sem veliko bolj zrela v vseh pogledih. Sama odločam o svoji karieri in to mi je pomagalo odrasti."


Imaš zelo težko kariero, si se v vsem tem času morala odreči veliko stvarem?
"Sem ena izmed tistih oseb, ki verjame, da je vsako odrekanje vredno žrtve, ko počneš nekaj, kar zelo rad počneš. Veliko stvari zamudiš in veliko stvari žrtvuješ, vendar pa je vse poplačano in doživiš veliko lepih trenutkov. Zelo mi je všeč rek, ki pravi: če bi zadeve bile tako lahko dosegljive, bi jih vsi počeli. Rada se trudim za dosego svojih ciljev."

Praviš, da se počutiš bolj ženstveno. Zakaj torej vzdržuješ mladostniški izgled?
"Moj izgled ni povezan z mojo kariero, takšna pač sem. Mislim da sem prerasla pot od deklice do ženske, vendar pa mislim, da v meni živita dve ženski; Nedolžno in sanjavo dekle ter zrela in neodvisna ženska. V sebi skrivam tudi bolj temno stran, vsi v meni vidijo samo svetlo, dobro stran, vendar pa imam v sebi bolj intenziven, čustven del, ki ga je moč opaziti tudi v besedilih pesmi iz moje nove plošče."

Je s tabo dorasel tudi tvoj krog oboževalcev?
"Zanimivo je, da imam na eni strani oboževalce, ki mi sledijo že od nekdaj in so moje starosti. Po drugi strani pa so mlajši oboževalci, ki mi sledijo krajši čas. Najpogostejša starost mojih oboževalcev je nekje med 12 in 20 let. Vesela sem, da imam ob sebi več generacij."


So se spremenila tudi tvoja besedila?
"Zelo. Moje pesmi so produkt mojih izkušenj, izkušenj mojih prijateljic in oboževalcev. Govorijo o stvareh, ki se lahko zgodijo komurkoli izmed nas. Na tej plošči je pol besedil mojih, so bolj čustvena in realistična, vendar pa so tudi zabavna."

Kot pisateljica si prejela kritike vseh vrst. Kako se ob tem počutiš?
"Ljudje bodo vedno govorili tako dobre kot slabe stvari. Pri moji knjigi ne gre za nikakršno literarno delo, temveč preprosto govori o čustvih in doživetjih, ki jih moram na nek način spraviti iz sebe. Ljudem je bila knjiga zelo všeč, nekaterim je tudi pomagala. Sama sem si zelo blizu s svojimi oboževalci na socialnih omrežjih in imam občutek, da me vidijo kot prijateljico; vedno mi pišejo, mi zaupajo svoje težave in me prosijo za nasvete."

Kako se počutiš na osebnem nivoju?
"Dobro sem. Pred časom sem pustila telenovele ob strani in se odločila za glasbo, saj je bil to edini način, da lahko počnem kar si res želim početi. Srečna sem, ker lahko sama izbiram svoje projekte in imam obenem tudi zasebno življenje. Nekaj let nazaj nisem počela drugega kot delala in delala. Potrebujem svoje zasebno življenje, svoj prostor, moja družina je zame najpomembnejša. Tako imam sedaj več moči, da počnem stvari, ki so mi všeč."

Vir: Revija Teve