petek, 14. november 2014

Dulce Maria vabi na ogled filma "Por que los hombres son infieles"


Pevka in igralka Dulce Marie je prepričana, da si bodo gledalci z veseljem ogledali film Por que los hombres son infieles, v katerem je zaigrala ob strani Valentina Lanusa, Sandre Echeverrie ter Saula Lisaza. Premiera filma v mehiških kinematografih je bila včeraj.

"Gre za komedijo, katera je bila posneta marca 2013 v Dominikanski Republiki. Valentino interpretira lik Alberta, pisatelja, katerega naloga je napisati knjigo, zakaj moški varajo. Zaljubljen je v lik, katerega interpretira Sandra Echeverria, vendar pa mora opraviti raziskavo za svojo knjigo, zaradi česar sam sebe postavi na preizkušnjo. Jaz sem ena izmed njegovih 'skušnjav'. Moj lik si z njim želi resne zveze, Alberto se do mene obnaša zelo spoštljivo, kar jaz interpretiram kot zaljubljenost, on pa v resnici samo raziskuje za svojo knjigo. Film je zelo zabaven," je v intervjuju povedala nekdanja članica skupine RBD.

Glavna igralka muzikala Rock of Ages je povedala, da je film, direktorja Joea Mendeza, svojo premiero že doživel v Dominikanski Republiki ter v Puerto Ricu, kmalu pa bo ogled možen tudi v kinematografih ZDA.

Igralka, ki jo trenutno lahko gledamo tudi v vlogi mentorice v resničnostnem šovu Va Por Ti, se očuti počaščeno in hvaležno za svojo nominacijo na nagradah MTV European Music Awards (EMA), katerih prireditev je bila pred kratkim v Glasgowu.

"Ob tej nominaciji se počutim počaščeno, tudi ob tem, da je bilo na sami podelitvi omenjeno moje ime. Povabili so me na podelitev, vendar pa let do tja traja približno 20 ur, zaradi česar se povabilu nisem mogla odzvati, saj sem imela obveznosti z Rock of Ages in Va Por Ti," je dejala.

"Seveda sem hvaležna vsem svojim oboževalcem, ki so glasovali zame in so vedno ob meni," je povedala pevka, ki si želi nekoč postati mentorica ali svetovalka v oddaji La voz... Mexico.

Vir: El Universal