nedelja, 23. november 2014

Pevka Dulce Maria osvaja gledališče z Rock of Ages


Mehiška pevka in igralka trenutno promovira muzikal Rock of Ages, v katerem interpretira dekle iz Kansas Cityja, ki se sreča s stisko glasbenega sveta v Los Angelesu.

Gledališka predstava, katero si je moč ogledati v Kulturnem centru, natančneje v Teatru 2, je za nekdanjo članico skupine RBD eden največjih izzivov v njeni karieri. Odrske deske si deli z Ernestom D'Alessiom, Vadhirjem Derbezom, Davidom Cavazosom, Patriciem Borghettijem in Lauro Cortes med drugimi.

"Velik izziv je peti, plesati in igrati obenem. Ljudem ne moreš lagati, lahko jim je všeč ali pa tudi ne, vseeno pa poskušaš svoje delo opraviti po najboljših močeh, saj to delo zahteva veliko discipline in predanosti, povpraševanje po predstavi pa je neverjetno," je povedala Dulce. "Moj lik se sooči s težavnostjo, ki obkroža svet rocka, ter kako lahko le ta pokvari nekoga. Zave se, da je veliko pomembneje ostati zvesta sama sebi ter svojim sanjam."

Pevka pravi, da ima ta zgodba veliko pozitivnih plati. "Zelo je zabavna, prinaša dobro sporočilo, predstavlja dobre vrednote in vsi, ki si jo bodo ogledali, se bodo lahko poistovetili z zgodbo. Vendar je v zgodbi tudi veliko humorja, ki je sveda osrednji del celotne predstave. Sama sem vajena stati pred tisočimi osebami, ki so pravzaprav tvoji oboževalci, ki s tabo prepevajo tvoje pesmi. Tukaj (v teatru) pa pričenjam povsem od začetka," je izpostavila svojo neizkušenost na gledaliških odrih.

Debut in slovo Dulce Marie?

Zahvaljuje se vsem svojim sodelavcem, ki so ji pomagali pri njenem debutu v gledališču. "Laura Cortes mi je bila v veliko oporo, Gerardo Quiroz je verjel vame, kljub moji neizkušenosti v teatru, zahvaljujem se celotni produkciji, ki sodeluje pri tem projektu. Ob vsem tem se počutim zelo zaščiteno," je dejala igralka.

"Nikoli nisem sodelovala pri nobeni glasbeni komediji in sodelovati z osebami, ki že leta delajo na tem področju, mi daje veliko novih izkušenj in znanja. Na to vlogo sem se pripravljala skoraj štiri mesece, kar vključuje učenje koreografij in besedil pesmi v angleškem in španskem jeziku. Na odru je en svet, toda v zaodrju se skriva tudi povsem drug svet," je dejala ter zatrdila, da v njenem načrtu v bližnji prihodnosti ni nobene podobne vloge.

"Takšne vloge so zelo težke in zahtevne, saj vsebujejo različne elemente. Raje se bom držala svojih koncertov. Mislim, da mi je ta vloga pritegnila pozornost, ker so mi bile zelo všeč pesmi ter zgodba, vendar pa se trenutno ne vidim v nobeni podobni vlogi."