sobota, 15. november 2014

Dulce Maria: "Glasba je vredna vsakega odrekanja"


Ne snema telenovel, Ker je noben lik ne pritegne, ker si tega ne želi -niti si tegga ni želela v zadnjih petih letih- največji razlog pa je, da končni rezultat ni vreden vseh odrekanj, ki jih doživlja v celotnem času snemanj.

"Sam se moraš odločiti, katera stvar ti poplača vsa odrekanja in to poplača ves trud, ki si ga vložil v delo. Zame je glasba tista, ki mi poplača vse moje skrbi, delo, odrekanja. Ko sem na odru, je moje delo poplačano," je zatrdila.

Poleg tega pravi, da si v tem trenutku ne želi vseh nevšečnosti, ki jih prinaša snemanje telenovele, kot je na primer biti več mesecev zaprta na lokaciji, kjer potekajo snemanja (ponavadi je to v dvoranah televizijske hiše Televisa).

"Biti zaprta na lokaciji snemanj ter devet mesecev joka -glavna junakinja v vsaki telenoveli več kot pol časa joče- bi mi prineslo čustveno izčrpanost, česar v zadnjih letih nisem želela doživljati."

Na srečo so pevki -kot je povedala sama- v letu 2014 (v primerjavi s prejšnjimi leti) ponudbe kar deževale iz vseh strani: glavna vloga v telenoveli, biti sodnica v oddaji La Voz Kids v Kolumbiji, ponudbo je dobila tudi za menjavo televizijske hiše. Toda izbrala je dva prijekta, ki denarno gledano nista ravno 'sočna': mentorstvo v resničnostnem šovu Va Por Ti ter glavna vloga v glasbeni komediji Rock of Ages.

"Izbrala sem dva, zame najtežja projekta, ki nista ponujala tako visokega plačila, kot drugi predlogi, vendar pa sta mi ponujala rast tako na osebni kot na profesionalni ravni."

Nekaj tednov po premieri v gledališču ima pevka veliko več prostega časa, njeni delovniki pa so se močno izboljšali, čeprav se po dolgih dnevih trdega dela še vedno zgodi, da mora včasih pojesti kup tablet, da sploh lahko spregovori.

"Ko to počneš s srcem in strastjo, uživaš, ne glede na to, kaj se dogaja."

Dulce Maria ni zanikala, da v prihodnosti ne bo posnela kakšnega filma, telenovele ali kakšne televizijske serije, vendar pa bo moral lik resnično pritegniti njeno pozornost, kot se je to zgodilo z likom Sherrie iz muzikala Rock of Ages.

"Če mi ponudijo vlogo v kakšni seriji (ali telenoveli) z likom, s katerim bom lahko interpretirala močno žensko, vlogo kjer jočeš in obenem še naprej vzdržuješ sliko močne ženske, takšno vlogo bi z veseljem sprejela. Vendar pa so takšne ponudbe zelo redke," je povedala nekdanja članica skupine RBD.