petek, 14. november 2014

Dulce Maria predstavlja film "Por que los hombres son infieles"


Včeraj je bila v Mehiki premiera filma Por que los hombres son infieles, v katerem sodeluje tudi mehiška pevka in igralka Dulce Maria, ki je prepričana, da si bodo ljudje film z veseljem ogledali.

"Gre za komedijo, katera je bila posneta marca 2013 v Dominikanski Republiki. Valentino interpretira lik Alberta, pisatelja, katerega naloga je napisati knjigo, zakaj moški varajo. Zaljubljen je v lik, katerega interpretira Sandra Echeverria, vendar pa mora opraviti raziskavo za svojo knjigo, zaradi česar sam sebe postavi na preizkušnjo. Jaz sem ena izmed njegovih 'skušnjav'. Moj lik si z njim želi resne zveze, Alberto se do mene obnaša zelo spoštljivo, kar jaz interpretiram kot zaljubljenost, on pa v resnici samo raziskuje za svojo knjigo. Film je zelo zabaven," je povedala Dulce Maria.