petek, 28. november 2014

Dulce Maria: "Pripravljena sem na vse"


Pevka in igralka je razkrila, da bi z veseljem še kdaj zaigrala z Valentinom Lanusom, s katerim je zaigrala v filmu Por que los hombres son infieles.

Izgleda, da Dulce Mario še posebej privlačijo kinematografi. Po sodelovanju v filmu Por que los hombres son infieles, kjer je zaigrala z Valentinom Lanusom ter Sandro Echeverrio, mentorica resničnostnega šova Va Por Ti in glavna igralka v muzikalu Rock of Ages ne zavrača ideje, da bi sprejela še kakšen podeben projekt.

Dulce, letošnje leto je bilo zate zelo delovno, v pozitivnem smislu seveda. Izdala si novo ploščo, sodelovala si pri resničnostnem šovu, izdala film, sodeluješ v gledališki predstavi, kmalu pa boš izdala tudi knjigo. Si zadovoljna?
"(Smeh). Več kot zadovoljna. Letošnje leto je ves moj trud iz preteklosti obrodil sadove, zgodilo se je veliko stvari. Zelo lep občutek je bil, ko sem marca in aprila dobila cel kup ponudb, zelo dobrih ponudb, zaradi katerih sem zelo težko sprejela odločitev katere sprejeti in katere zavrniti. Ena ponudba je bila glavna vloga v telenoveli, zaradi katere bi se morala preseliti v drugo državo. Med ponudbami je bilo tudi mentorstvo v šovu La Voz Kids v Kolumbiji. Ob istem času pa sta mi bili dani ponudbi za Rock of Ages ter Va Por Ti. Ta dva projekta sta me med vsemi najbolj pritegnila, saj sta od mene zahtevala nekaj, česar doslej še nisem počela. Nisem mogla reči ne. Rock of Ages me je takoj pritegnil, saj je zame predstavljal mojo prvo glasbeno komedijo."


Torej si zaradi glasbe iz rok izpustila veliko pomembnih projektov ter sprejela tiste, ki so tesno povezani z glasbo...
"Tako je. V zadnjih letih sem vse stavila na glasbo. Vedno sem si želela postati pevka, ki lahko svoje misli in čustva izlije v pesmi, obenem pa lahko vse to na odru delim s svojimi oboževalci. Zame je to najboljša oblika izražanja, zato vztrajam pri glasbi, zato sem sprejela projekt Va Por Ti, saj tam več osebam pomagaš uresničiti sanje, saj si vsi želijo uspeti v glasbenem svetu. Zelo lepo je biti del tega."

To te je brez dvoma spomnilo na tvoje začetke...
"Di in želela bi si, da bi bila takrat imela nekoga ob sebi, ki bi mi bil pomagal. Poleg tega, da jih vzpodbujam, jim tudi svetujem, pripovedujem o krivicah, ki jih v tej karieri lahko doživiš, pripovedujem jim o stvareh, ki jih v tej karieri včasih ne razumemo. Z njimi govorim kot prijateljica in poskušam z njimi čim bolje deliti svoje izkušnje."


Tudi Sherrie, tvoj lik v muzikalu Rock of Ages, se sooči s to izkušnjo, saj se poskuša kot pevka uveljaviti v glasbenem svetu...
"Da, je zelo nedolžno dekle, ki zapusti svojo vas in se odpravi v veliko mesto, kjer poskuša uresničiti svoje sanje in postati pevka. Hoče biti slavna, srečna in prepričana je, da se bodo njene sanje uresničile iz danes na jutri. Toda kaj kmalu ugotovi, da to ni tako lahko, da so lahko njene sanje pozabljene iz danes na jutri. Kaj kmalu se zaveda, da je pozabila na svoje sanje, ko ugotovi, da pleše v enem izmet nočnih klubov, kjer poskuša izstopati. Šele takrat prične razmišljati in se prične znova boriti, da bi dosegla svoje zastavljene cilje."

Kako si doživljala ta tvoj prvi izziv v glasbeni komediji? Bi to storila še kdaj?
"Trenutno nisem prejela še nobene druge ponudbe za kakšen muzikal in povsem po pravici povedano, to ni ravo nekaj, kar bi rada počela v prihodnosti. Rock of Ages me je pritegnil zaradi lika, pesmi in zgodbe, ki mi je bila zelo všeč. Vendar pa takšna vloga zahteva veliko trdega dela in predanosti. Ni nekaj kar bi si želela početi zatem, ko sem doživljala koncerte, kjer vse deliš s svojimi oboževalci, ki s tabo prepevajo tvoje pesmi. Tega ne bi zamenjala za nič na tem svetu. Razen če bi me kakšna vloga resnično zelo pritegnila."


Kaj pa tvoje izkušnje z filmi? Boš posnela še kakšnega?
"Brez dvoma. Film Por que los hombres son infieles, katerega sem posnela z Valentinom Lanusom mi je bi zelo všeč. Zaigrala sem v vlogi Karle Marti, hči precej bogatega gospoda. Rečemo lahko, da je zelo dobro dekle, ki spozna Alberta, vendar pa le ta dela raziskavo, ki naj bi pojasnila zakaj so moški nezvesti svojim ženam. Ob tem se na nek način zaplete z mojim likom. Karla misli, da je zelo lep, prijazen, spoštljiv, on pa se z njo le igra."

Valentino je bil nad tvojim delom navdušen in je javno povedal, da bi si s tabo želel še kdaj sodelovati, tudi v primeru, da bi skupaj napisala scenarij...
"Takšno ponudbo bi z veseljem sprejela. Valentina zelo spoštujem in občudujem. Poznava se že zelo dolgo in se tudi zelo dobro razumeva, zaradi tega se zelo zabavava skupaj. Hvaležna sem, da si še želi sodelovanja z mano in sem takšno ponudbo pripravljena tudi sprejeti. Kar naj napiše kakšen scenarij, jaz ga bom pa podprla tako, da bom zaigrala eno izmed vlog (smeh)."

Vir: Revija Teve