sreda, 19. november 2014

Dulce Maria in njen intenziven način, s katerim vodi svojo kariero


Njen urnik je do zadnjega dneva v tem letu povsem zapolnjen. Ta mesec ni samo glasba tista, ki zapolnjuje njene dnevne aktivnosti, temveč tudi muzikal Rock of Ages, promocija filma Por que los hombres son infieles, televizijska oddaja ter priprave na predstavitev nove knjige. Vse to zapolnjuje njene dneve do zadnje minute.

V intervjuju je pevka spregovorila o izkušnjah, ki jih trenutno doživlja.

"Pravkar je bila premiera filma Por que los hombres son infieles, kjer sem imela posebno vlogo ob strani Valentina Lanusa in Sandre Echeverrie. Po drugi strani pa nastopam v gledališki predstavi Rock of Ages, ki je zame velik izziv (...), s to vlogo sem naredila en korak dlje, eno stopničko višje v svoji karieri, najpomembnejše pa je, da me je publika zelo dobro sprejela," je komentirala Dulce Maria.

Dodala je, da trenutno živi v etapi, kjer žanje, kar je sejala zadnjih nekaj let.

"V tem trenutku sem na televiziji, v kinu in v gledališču obenem. Va Por Ti je šov, ki mi je pomagal dozoreti kot pevka, tako v profesionalnem kot v emocionalnem smislu. Muzikal je izkušnja, nad katero sem navdušena, čeprav je ena najzapletenejših izkušenj po Rebelde, katera je bila do letos ena najtežavnejših etap v mojem življenju. Imela sem štiri mesece vaj medtem, ko sem imela snemanja za Va Por Ti in turnejo po Braziliji. Vendar pa se je vse srečno končalo."

Ko govor nanese na njen lik Sherrie v muzikalu Rock of Ages, je Dulce kot dekletce z novo igračko: "Vedno bodo obstajale večje, boljše stvari, ki si jih bom želela narediti, toda nastopiti v gledališču je bila ena izmed želja, ki jih do sedaj nisem uspela uresničiti. Sedaj to doživljam z velikimi količinami adrenalina, če se zmotiš nihče ne bo rekel pavza, ne bo ponovnega snemanja, laži, namigov, photoshopa (...) ko stopiš na oder, ni več časa za napake. Veliko ljudi vidi tvoje delo."

Pred kratkim nominirana pevka na nagradah MTV European Music Awards izpostavlja, da je njena prioriteta v njeni karieri še vedno glasba.

"Na MTV EMA sem prejela dve nagradi, eno kot predstavnica Mehike ter drugo kot predstavnica Latinske Amerike. Vlogi v obeh filmih, Alguien ha visto a Lupita in Por que los hombres son infieles, sem prejela naravnost iz rok producentov in za njih nisem potrebovala iti na avdicije, nisem pa teh vlog iskala, čeprav sem vesela sodelovanja pri obeh projektih. Osredotočena sem na glasbo in svojo novo ploščo Sin Fronteras, katero trenutno promoviram. Prav tako je tukaj knjiga Dulce Amargo, katero bom predstavila na sejmu v Guadalajari. Gre za isto knjigo, ki sem jo izdala leta 2008, le da je bila takrat objavljena v obliki revije, sedaj pa bo izdana kot knjiga z na novo dodanim materialom. Za ponovno izdajo sem se odločila, ker so me oboževalci prosili zanjo. Poleg Mehike in Brazilije bo v digitalni obliki na voljo po vsem svetu, prevedena pa bo tudi v portugalski jezik. Zbrala sem tudi kar nekaj novih zapisov," je zaključila.

Glasba
Sin Fronteras. Pevka ternutno promovira videospot novega singla O Lo Haces Tu O Lo Hago Yo.

Kino
Por que los hombres son infieles?
Premiera filma je bila prejšnji teden.

Gledališče
Rock of Ages. Dulce si z vlogo v muzikalu odrske deske deli z Patriciem Borghettijem.

Televizija
Va Por Ti. Oddaja se predvaja ob nedeljah na programu Univision, Dulce tam s svojimi učenci deli svoje izkušnje.

Knjiga
Dulce amargo. 6. decembra bo na sejmu v Guadalajari predstavila svojo novo književno delo.

Tako je povedala
"Eden največjih izzivov je zame koncentracija, saj znam biti precej raztresena."
Dulce Maria, pevka in igralka.