ponedeljek, 8. december 2014

Yazaira in Dulce Maria v intervjuju po koncu zadnje oddaje Va Por Ti


Za Yazairo je bila zmaga gromozansko presenečenje in tudi po zadnji oddaji še ni uspela povsem sprejeti novice, da je velika zmagovalka. Intervju so opravili z Yazairo, ob njej pa je bila tudi Dulce Maria, ki je Yazairo spremljala od prvega do zadnjega trenutka v tem tekmovanju.

"Kaj ti naj rečem? Vedno sem verjela vanjo, vedno je bila moja deklica in trudila sem se maksimalno, da sem jo pazila iz oddaje v oddajo, da mi je ne bi vzeli. Preden je stopila na oder, da bi odpela svoj del, sem ji povedala, da sem zelo ponosna nanjo. Zelo sem srečna, da je na koncu zmagal nekdo iz moje ekipe," je svojo učenko pohvalila Dulce Maria.

Yaza je bila ob začetku intervjuja z mislimi še vedno nekje drugje, toda na vprašanje kako se počuti je odgovorila sledeče: "Odkrito povedano še vedno ne morem verjeti, da sem zmagala. Bog je vse postavil tako, ob pravem trenutku ter na pravi kraj, zato sem lahko prišla tako daleč. Hvala tebi Dulce, saj si mi ti dala moči, da sem se borila dan za dnem, dala si mi svoje zaupanje v tistem trenutku, ko si me zagledala na odru. Če ne bi bilo tebe, jaz danes ne bi zmagala. Ne glede na to, kaj nam bodo rekli, si mi pokazala veliko stvari. Ti veš kako smo se borili in koliko smo pretrpeli. Hvala ti! Ne najdem besed, ki bi lahko opisale kaj čutim do tebe. Poleg tega, da sem bila tvoja oboževalka in še vedno sem, si sedaj tudi moja prijateljica. To je najtežja in najlepša stvar obenem."

"Zelo sem ponosna nate. Ko so razglasili zmagovalca, mislim, da sem bila najbolj vesela in najbolj čustvena jaz, saj vem koliko sva se borili, na najini poti je bilo veliko ovir ter krivic. Mislim, da niti sama nisi mogla verjeti, ko so te razglasili za zmagovalko. Že od prvega dne vem, da si zaslužiš to zmago. Od takrat do danes si se veliko naučila in si se tudi spremenila. In kot sem ti že rekla, ne bom mirovala, dokler te ne vidim na enem izmed tvojih koncertov, kjer te bom gledala iz prve vrste!" je s solzami v očeh vskočila Dulce Maria.

Yazaira je priznala, da je ob vsem kar se je dogajalo, večkrat dvomila vase, v svoje sposobnosti, v svoje zmožnosti ter v svoj talent. Velikokrat je podvomila v dejstvo, da lahko zmaga. Dodala je, da šov zapušča prepričana vase in v svoje zmožnosti, čeprav še ne ve, kam jo bo vse to peljalo. 

Ko je novinarka Dulce Mario vprašala, če je verjela, da lahko Yazaira zmaga v tistem trenutku, ko jo je izbrala v svojo ekipo, je Dulce brez razmišljanja takoj odgovorila: "Da."

"Vedno smo ji govorili, da je njen glas darilo. Vendar ni vse v glasu. Veliko ljudi ima lep glas, vendar jim le to ne zadostuje, ko se pojavijo na odru. Toda, čustva, ki jih je ona s svojim glasom zbudila v nas, so bila preveč. Nikoli nisem ob nikomer dobila kurje polti, ko je prepevala Yaza pa sem jo imela. Konec koncev je osvojila tudi publiko, saj so bili oni tisti, ki so glasovali zanjo in ji podelili to zmago. Jaz sem v njej vedno videla zmagovalko. Ko sem bila tukaj v zadnji oddaji, preden sem morala zapustiti šov, sem bila zelo zaskrbljena. Govorila sem si: 'Moram jo varovati, saj jo lahko izločijo zaradi kakršnekoli neumnosti.' Morala sem jo paziti, saj je morala zmagati. Tudi sama sem večkrat imela dvome, toda hvala bogu so se stvari razpletle, kot so se. Vesela sem zanjo, saj vem, koliko je pretrpela. Vem da živi za glasbo in enostavno mora nadaljevati svojo pot v glasbenem svetu," je povedala Dulce z nasmeškom.

Yazaira je prepričana, da se ne more povzpeti na oder, ne da bi prepevala čustveno. Ne predstavlja si nastopa, s katerim v ljudeh ne bi vzbudila nobenega čustva, saj se konces koncev celotno življenje vrti okoli čustev. 

Čeprav se je v celotnem šovu veliko naučila in je zanjo vsak dan pomenil novo izkušnjo, Yazaira nikoli ne bo pozabila trenutka, ko so jo razglasili kot zmagovalko. Ko je ostala brez besed, ji je iz zagate pomagala Dulce. "Trenutno ima v sebi toliko nakopičenih čustev, predvidevam, da je bil najbolj čustven trenutke tistih nekaj sekund, ko so jo razglasili kot zmagovalko. Tudi jaz sem bila v tistem trenutku zapolnjena s čustvi sreče in veselja."

Za konec so jo povprašali, komu posveča to zmago. "Posvečam jo veliko osebam. Seveda jo posvečam svoji družini, Bogu in sebi, ker nikoli nisem verjela vase. Zaslužila sem si to priložnost, da začnem verjeti sama vase. Posvečam jo tudi tebi, Dulce, saj si bila z mano od prvega dne dalje. Trpeli sva, jokali, se borili ... In zmagali!" to zadnje, sta zakričali obe v en glas.


Yazaira, iskrene čestitke tudi iz naše strani!

Vir videoposnetka: Univision