četrtek, 18. december 2014

Dulce Maria: "Nisem žrtvovala sama sebe, da bi se vključila med ljudi"


Kako naprej in po kateri poti se odpraviti ter odločanje o projektih, ki ji prinašajo mir, obenem pa ji omogočajo profesionalno in osebno rast ter ji prinašajo nove izzive, tako se Dulce Maria sooča s svojo sedanjostjo.

S spomini na svoja najstniška leta ter z osredotočanjem nase, Dulce obsoja 'bullyjing', način, s katerim številni najstniki obsojajo drugačnost. Je mnenja, da se ljudje premalo zavedajo, da se z nasiljem ljudje soočajo v šoli, na delu ali celo v domačem okolju. In vse to zaradi fizičnega izgleda, ki ga drugi obsojajo.

"Skoraj vse ženske so si že privoščile kakšno operacijo, ker je to danes potrebno, če se hočeš vključiti. Moj največji uspeh je, da sem se sprejela takšno, kot sem. Lahko, da bi se dalo kaj spremeniti na meni, toda to sem jaz, po 24 letih v tej karieri nisem žrtvovala same sebe, da bi se lahko vključila v družbo," je dejala pevka na predstavitvi svoje knjige Dulce Amargo, katera je izdana pod okriljem založbe Urano.

Knjiga, namenjena najstnikom, vsebuje njene zapise, katere je zapisala med 11. in 20. letom, dodala pa je dodaten material ter svoje ilustracije, za celoten, prenovljen izgled knjige pa je poskrbel Marco Bautista.

"Če si javna osebnost, so vsi mnenja, da živiš popolno življenje. Ni pomembno ali svoje delovne ure preživljaš pred kamerami ali na odru, zelo malo je takšnih ljudi, ki bi v javnosti odprli svoje srce ter priznali, da so preživljali težke trenutke. Zame ta knjiga pomeni, da se jim približam (oboževalcem). Malce sem spremenila zapise, saj sem se v teh letih od prve izdaje naučila veliko novega ter spremenila nekatera mnenja; sedaj bralcem predajam prav takšno sporočilo, kakršnega sem jim hotela dati v prvi izdaji. V najstniških letih so trenutki, ko je ves svet tvoj, saj prav vsako stvar doživljaš veliko bolj intenzivno, naenkrat pa odrasteš in tvoja vera v to, da lahko dosežeš karkoli, prične izginjati. Družba je tista, ki ti skuša prikazati, da za vsak zastavljen cilj obstaja samo ena pot," je opisala svoje delo, katerega je prav tako preteklega 6. decembra predstavila na sejmu FIL Guadalajara.

Z željo po odraščanju skupaj s svojimi oboževalci, jim poskuša prikazati nov vidik s svojimi izkušnjami in doživetji, ki so jo zaznamovale in jo spremenile v osebo, kakršna je danes. Zaradi tega poskuša s svojimi zapisi dati sporočilo, da se je za uresničitev sanj potrebno boriti, jih braniti in trdo delati.

"Moje ilustracije so malce čudaške in nenavadne, vendar odražajo mene. To sem jaz. Lahko so vam všeč, lahko jih kritizirate, toda naslikala sem jih sama in vedno pišem to kar čutim. Pisatelj piše stvari, katere jemlje iz svojih osebnih izkušenj, bralec jih prebere in jih na takšen ali drugačen način poveže s svojimi doživetji. Sama sem knjigo prebrala in sem vesela, saj sem v njej našla samo sebe," je dejala.