ponedeljek, 8. december 2014

Dulce Maria se je poslovila od resničnostnega šova Va Por Ti


Kot smo napisali že v prejšnjih današnjih objavah, se je resničnostni šov Va Por Ti končal z zmago Yazaire iz ekipe Dulce Marie. Dulce Maria je zatem izkoristila priložnost, ter se na socialnih omrežjih zahvalila za priložnost in se dokončno poslovila od vseh, ki so šov spremljali.

"Hvaležna sem, da sem lahko bila del tega ... in ponosna na vse moje učence iz Va Por Ti, saj so kar trije izmed petih finalistov iz ekipe Team Dulce."

"Ponosna sem nate Jose Enrique, hvala za tvojo ljubezen, zvestobo in hvaležnost. Veliko uspehov še naprej."

"Ne bi mogla biti bolj ponosna nate ter vesela zate, Yazaira. Si prava bojevnica in izjemna pevka! Zaslužila si si to zmago! Bilo mi je v čast biti tvoja mentorica."

"Danny, čestitke za tretje mesto! Zelo si talentiran, hvala, da si me 'okužil' s to tvojo neverjetno voljo do življenja. #TeamDulce"

"Hvala vsem vam za vso podporo, ki ste jo naklonili mojim otrokom. Odhajamo s petim, tretjim in prvim mestom! #TeamDulce in to je moja največja nagrada!"

Vir: Dulce Maria