ponedeljek, 8. december 2014

Dulce Maria proslavljala trojico njenih učencev, ki so se prebili v veliki finale oddaje Va Por Ti


Včeraj se je predvajala štirinajsta, zadnja oddaja resničnostnega šova Va Por Ti in Dulce Maria je bila več kot zadovoljna nad novico, da so se v veliki finale uvrstili trije njeni učenci: Danny, Yazaira in Poyato. "Odsotna sem bila v eni oddaji (trinajsti, zatem, ko je izpadla) vendar sem vas zelo pogrešala. Čeprav sem tukaj kot gostja, sem zelo navdušena in živčna, v meni se prebujajo vsi ti občutki, ki mi jih je od vsega začetka prinašal ta šov. Zelo sem zadovoljna in ponosna na moje učence," je povedala v kratkem intervjuju med snemanji.

"Zelo sem ponosna, da so v finalu kar trije moji učenci. To pove, da se je nekaj v teh štirinajstih tednih naredilo prav. Kaj ti naj rečem? Počutim se kot mama, ki je ponosna na Poyata, Yazairo ter Dannyja. Prav tako sem ponosna tudi na Virginio in Fernanda, saj imata tudi onadva velik talent. Seveda si želim, da bi zmaga pripadla enemu izmed mojih tekmovalcev. Prišli so zelo daleč, veliko so se naučili, veliko preživeli in doživeli. Mislim, da je veliko darilo zanje že uvrstitev v finalno oddajo," je povedala, ko so jo povprašali o njenih učencih, ki so se uvrstili v finale.

Seveda niso pozabili na velik upor, ki se je organiziral na socialnih omrežjih po zaključku dvanajste oddaje, ko je Dulce morala zapustiti šov. Njeni oboževalci so napadli kreatorje oddaje, prepričani, da se je njej in njeni ekipi ves čas godila krivica, kar so opazili tudi ljudje, ki sploh niso njeni oboževalci. Dulce se je na to temo odzvala malce sarkastično, saj se je nekako izognila odgovoru, kaj si o svojem odhodu misli sama, obenem pa se je vsem svojim oboževalcem zahvalila, ker so jo branili in ji stali ob strani. "Tukaj smo vsi trije mentorji dali vse od sebe z namenom, da pomagamo tem tekmovalcem doseči njihove sanje.Počutim se počaščeno in zadovoljno, da je moje delo v oddaji še vedno prisotno, čeprav mene več ni tukaj. Trudila sem se braniti njihove sanje in konec koncev so trije izmed njih prišli do finala. Kar se bo zgodilo od sedaj naprej, bodo odločili gledalci. Upam, da bodo vsi vztrajali pri boju za svoje sanje. Pozdravljam vse tiste, ki me imajo radi in me vedno branijo, vendar pa hočem poudariti, da iz tega šova odhajam z zelo lepo izkušnjo," je zaključila.


Vir videoposnetka: Univision