sobota, 13. december 2014

Dulce Maria je uživala ob presenečenju, ki so ji ga oboževalci pripravili na FIL Guadalajara 2014


V oddaji Ventaneando so pripravili kratek prispevek o predstavitvi knjige Dulce Amargo. Toda bolj kot predstavitev knjige, je njihovo pozornost pritegnil nemir, katerega je povzročil mariachi, ki so ga najeli oboževalci, da bi pevki zapel za njen rojstni dan. O tem so pred kamerami povprašali tudi Dulce Mario. "Na sejmu sem imela čast predstaviti svojo knjigo Dulce Amargo, recuerdos de una adolescente. Zame je bilo to izpolnitev sanj, povrhu vsega pa je bila predstavitev točno na moj rojstni dan. Oboževalci so me hoteli presenetiti in so na predstavitev pripeljali mariachija, toda organizatorji so jih malce okregali, saj naj bi šlo za resen dogodek, na katerem takšne stvari niso dovoljene. Kljub temu, da so se izgovarjali, da imam rojstni dan, jim niso popustili. Tudi sama sem jih prosila, naj odpustijo mojim oboževalcem. Celoten dogodek je bil prečudovit," je dejala pevka.


Vir videoposnetka: Lau dyu