nedelja, 7. december 2014

Dulce Maria predstavila ponovno izdajo svoje knjige Dulce Amago


Dulce Maria je na sejmu Feria Internacional del Libro predstavila svojo novo izdajo knjige Dulce Amargo.

Knjiga prikazuje njene misli ter izkušnje v njenih najstniških letih. Dulce parv tako priznava, da je knjiga tako zelo uspešna po zaslugi vseh njenih kritikov: "Ker sem slavna, so ljudje mnenja, da je moje življenje popolno. S to knjigo sem želela pokazati, da to ni res. Ravno zaradi tega sem se odločila za naslov Dulce Amargo. Prvi del naslova je zaradi mojega imena, drugi pa predstavlja drugo stran kovanca, ki ni tako zelo lepa in prijazna. Mislim pa, da se uspešnost knjige dolguje toliko kritikam, ki jo spremljajo. V zadnjem času je bilo po knjigi veliko povpraševanja, zato sem se odločila za ponovno izdajo v povsem novem formatu ter z dodatnim materialom ..."

Dulce je vsem prisotnim njihove izvode knjig tudi podpisala.