ponedeljek, 22. december 2014

Dulce Maria krasi naslovnico revije Nueva

Danes je izšla mehiška revija Nueva, za katero je Dulce opravila fotografiranje ter tudi intervju, v katerem je razkrila veliko stvari, katerih o njej nismo vedeli. Spregovorila je o svojem zdravju, ljubezni, materinstvu, bivših fantih in tudi strahu, ki ga je doživela na poletu iz Barcelone v Slovenijo.


Dulce Maria ima sedaj veliko bol ožji pas, kot ga je imela v svojih najstniških letih, saj je v zadnjem letu dni izgubila kar sedem kilogramov zaradi težav z žolčem, zaradi katerih ne sme uživati nikakršnih maščob. Zaradi njenega ritma dela pa dnevno pokuri veliko kalorij. V tem trenutku je njena prioriteta glasbena kariera, zaradi česar se posveča svojemu novemu solo albumu Sin Fronteras. Prav tako je bila mentorica v resničnostnem šovu Va Por Ti, je pa tudi glavna igralka v mehiški gledališki različici muzikala Rock of Ages. Kljub temu, da ima veliko dela, poskuša najti šas tudi za svoje zasebno življenje. Pri svojih 29. letih še ne razmišlja o poroki, niti o materinstvu. Zaupala nam je, da se nikoli ne bo mogla ločiti od sence skupine RBD, ki 'visi' nad njo, prav tako pa ne bo pozabila izkušenj s svojima bivšima Memom Ochoo (vratar mehiške reprezentance) ter Ponchom Herrero (bivšim članom skupine RBD). Priznala je tudi, da je trenutno do ušes zaljubljena v mehiškega podjetnika Luisa Rodriga Reyesa.

Dulce, tvoji starejši sestri, Blanca in Claudia, sta pričeli pot v svetu slavnih, si se na to pot ravno zaradi tega podala tudi ti?
"Na nek način bi lahko rekli tako, da. Oni dve sta snemali reklamne oglase, prepevali, imeli sta tudi majno glasbeno skupino. Vsakič, ko sta šli na ure igralstva, plesa ali na avdicije, sem ju spremljala. Pri treh letis sem se tudi sama pričela udeleževati avdicij."

Te je tvoja mama podpirala? Te ni prosila, da se raje posveti šoli?
"Vedno me je podpirala. Ker sem z delom pričela pri petih letih, je bilo zame to, kot da bi obiskovala šolo. Zelo mi je bilo všeč, ko sem se videla na televiziji. Vendar pa to ni bilo všeč mojemu očetu, saj gre za zelo težavno delo z zelo spremenljivimi urniki snemanj, poleg tega pa mu ni bilo všeč, da bi se tako majhna morala soočati s tolikšno odgovornostjo. Toda na koncu mi je tudi on dal vso svojo podporo."

Je res, da si bila zelo problematično dekle?
"Ne, seveda ne. Težava je v tem, da imam zelo močan značaj in se nikomur ne pustim, da bi 'hodil po meni'."

Velikokrat najstniki nad dekleti, ki se pojavljajo na televiziji, izvajajo 'bullyjing' ...
"Mislim da do tega pride, ker te ne vidijo vsak dan v šoli. Včasih mi je kdo rekel: 'Nočem biti več tvoja prijateljica, ker nisi prišla v šolo.' Jaz pa sem jim odgovorila: 'Nisem prišla, ker sem imela delo.' Že takrat mi je bilo vseeno kaj bodo rekli ali kaj si bodo mislili. Res je da imam malo prijateljev, ampak so tisti pravi prijatelji. Moje prijateljice v šoli so bile tiste najbolj nagajive, najbolj močne."


Si kdaj 'špricala'?
"Ne, glede na to, da sem veliko manjkala, bi bilo zelo cinično iz moje strani povrhu še 'špricati'. Ko sem bila v šoli, sem poskušala nadoknaditi vso snov za nazaj."

Že od mladih nog si služila svoj denar. Kako se počuti človek, ki ima kupno moč že več kot dvajset let?
"Ko si majhen, stvari ne vidiš na takšen način. Svojo prvo plačo sem dobila pri petih letih in sem si zanjo kupila plišasto opico. Medtem ko veliko mladih prične delati pri osemnajstih ali v rosnih dvajsetih, imam jaz za seboj že kar štiriindvajset let delovne dobe. Lepo je imeti svoje stvari."

  

Si s svojim zaslužkom pomagala svojim staršem? Si kdaj komu kaj podarila?
"Seveda, kadarkoli lahko, za božič ali pa rojstne dneve zelo rada delim z drugimi. Na primer: pred kratkim sem svojima staršema podarila potovanje v Rim, saj tam živi moja sestra, katero zelo pogrešata. Vedno poskušam podariti nekaj, kar stvarem da pomen."

Varčuješ ali zapravljaš denar?
"Varčujem, vendar pa to ni moja prioriteta. Prav tako ne zapravljam na veliko, vendar pa vlagam v svojo kariero, še posebej sedaj, ko sem na svoji solo poti."

Koliko je bil najvišji znesek, ki si ga zapravila za kakšno stvar?
"Ne zapravljam veliko, toda če grem v 'shopping', kupim karkoli si želim. Enkrat sem si kupila obleko, ki me je stala 120.000 pesosov (okoli 6.719 evrov). To je moj najdražji nakup, ki ga še danes obžalujem, saj sem to obleko nosila samo enkrat. Povrhu vsega pa je moja psička odgriznila nekaj okrasnih delčkov obleke. Zelo nerada zapravljam denar na takšen način, veliko raje denar vložim v potovanja, v hišo ali nekaj vrednega."

Skupina RBD je bila odskok v tvoji karieri. Si se že uspela izogniti senci skupine, ki je ves ta čas bdela nad teboj?
"Ta senca bo z mano za vedno, saj predstavlja zastavico ene izmed mojih bitk, katero bom za vedno s ponosom nosila v srcu. Skupina je bila del mene, odprla mi je vrata v veliko src in v veliko držav. Ni nekaj, česar bi se hotela znebiti, saj je v meni pustila veliko izkušenj. Pri muzikalu Rock of Ages, kjer pojem povsem v živo, brez playbacka, sem pomislila: 'lahko storim to'."

Tvoja mama Blanca je dejala, da je bila etapa skupine RBD, etapa, v kateri si najbolj trpela. Kaj je mislila s tem?
"Ker v tistem času nisem počela ničesar drugega, kot delala."

In sedaj?
"Tudi sedaj, toda v času skupine RBD sem bila od ponedeljka do petka zaprta v studiu, kjer smo snemali telenovelo Rebelde, med vikendi pa sem potovala na koncerte s skupino. Veliko časa sem preživela stran od svoje družine, mojih prijateljev, moje postelje, moje države. Zaradi tega sem po zaključku skupine in zaključki snemanj telenovele Verano de Amor, dejala: 'Dovolj! Posvetila se bom projektom, za katere bo vredno plačati kakršnokoli ceno.' Letos sem zavrnila veliko pomembnih projektov, saj si sedaj želim biti v Mehiki, želim biti doma. Ne bi mi uspelo znova imeti takšnega ritma dela, kot sem ga imela takrat."

Se doma kdaj počutiš samo?
"Zame je biti sama velikokrat kot oddih; pravzaprav moram biti sama. Takrat si napolnim baterije, razmišljam in pišem. V tem trenutku si zelo želim slikati, saj to zelo rada počnem in to tudi potrebujem."

Ko že govorimo o potovanjih, kdo ve kolikokrat si sedla na letalo?
"Uh, tisočkrat. Bil je čas, ko sem z veliko težavo stopila na letalo, zaradi majhne nesreče, ki smo jo imeli s skupino RBD med letom iz Barcelone v Slovenijo. Eden izmed motorjev je ugasnil, ko je vanj priletel ptič, letalo pa se je nagnilo. Ker smo ravno vzleteli, je morala posadka gorivo odvreči v morje, obrniti in znova pristati, v nasprotnem primeru bi bilo letalo eksplodiralo! Bila sem v šoku in molila, da se nebi zgodilo nič hudega. Veliko časia si zaradi tega nisem želela potovati z letali."


S kom si bila na letalu? Na koga si se lahko obrnila v teh trenutkih groze?
"Na nikogar, ker sem pred tem vzela tableto. Ob meni na letalu sta v tistem trenutku bila manager Luisillo in Poncho."

Takrat Poncho ni bil tvoj fant? Se nista prijela za roke?
"Ne, takrat nisva bila več par. Vsi smo samo upali, da se varno vrnemo na trdna tla."

Ker si bila tako blizu smrti, te je ta izkušnja spremenila?
"V tistem trenutku nihče izmed nas ni bil sposoben razmišljati. Ko smo pristali in videli, da ni bilo nič hujšega, sem lahko zadihala in se zahvalila, da sem še vedno živa. Takšne izkušnje pripomorejo k temu, da si veliko bolj hvaležen za vsako minuto življenja."


Ko že govorimo o Ponchu Herreri, ali sta po tvojem mnenju lahko osebi, ki se razideta, ostaneta prijatelja?
"Ne, čeprav ni zamer, ne verjamem v prijateljstvo zatem, ko si bil z osebo v razmerju. V skupini RBD smo skupaj doživeli veliko stvari, delili smo si iste izkušnje in med nami obstaja nekakšno bratstvo, vendar pa to ne pomeni, da bom zaradi tega z njim hodila na kave. Ne verjamem v prijateljstvo z mojimi bivšimi."

Si ne želiš ponovnih romanc?
"Ne, nikoli. Rada imam intenzivna razmerja, toda ko se končajo, se končajo. Moja razmerja so tako močna, da si mislim: 'Zakaj bi ponovno poizkusila, če pa nama sedaj ni uspelo?' Nisem ena izmed tistih, ki bi se samo zato vrnila k bivšemu, da bi videla ali nama bo tokrat uspelo."

V oddaji Miembros Al Aire so ti med enim izmed vprašanj na izbiro dali Poncha Herrero in Mema Ochoo. Brez razmišljanja si izbrala Poncha. Zakaj?
"Povsem odkrito povedano se ne spomnim."

In če bi morala med svojima bivšima (Ponchom in Memom) izbirati sedaj, koga bi izbrala?
"Nobenega, ker nisem več z njima in vsak izmed njiju ima svoje življenje. Ker sta bila del mojega življenja, sem postala boljša oseba in iz tega razloga nebi mogla izbrati nobenega. Oba sta mi dala pomembne stvari in občudujem ju, toda nobeden nima v mojem srcu posebnega prostora, niti ga nimam jaz v njunem. Vse skupaj je samo spomin."

Ti je bil kateri izmed njiju nezvest?
"To boste morali vprašat njiju, rekla sta, da ne, vendar pa so bili tudi ljudje, ki so trdili nasprotno."

Ti sama si dejala: 'Postavi se na njuno mesto: sta lepa, slavna, bogata, ženske se jima ponujajo ...'
"Bila sta zelo preračunljiva, saj sta mi pred konci tedna dejala: 'Bolje da se razideva.' V ponedeljek pa sta me klicala ter govorila: 'Hej, pogrešam te.' Tako sta se med konci tednov zabavala, med tednom pa sta se vračala, kot da se ne bi nič zgodilo."

Si videla zadnji tekmi Mehike proti Nizozemski in Belorusiji?
"Ne, sem pa izvedela, kaj se je dogajalo."

Čutiš 'metuljčke', ko vidiš uspehe Mema Ochoe?
"Vesela sem zanj, toda kot sem že rekla, najina zgodba se je zaključila že pred časom. Izpolnil je svoje sanje. Pokazal je, da lahko dosežeš zastavljene cilje, če si za to prizadevaš."

Po internetu je krožilo veliko govoric v času svetovnega prvenstva v nogometu. Je res, da je bil tvoj fant ljubosumen, ko si gledala tekme Mehiške reprezentance?
"Seveda ne, mislim, da je bil celo on tisti, ki je govoril več o tekmi, kot jaz."


Si mnenja, da tvoj sedanji fant razume tvoj ritem življenja?
"Zaradi tega zelo nerada govorim o svojem zasebnem življenju, ker nikoli ne vem kaj se bo zgodilo. Včasih celo sama ne zdržim ritma mojega življenja, zato je zanj seveda še težje. Povem lahko samo, da me je do sedaj ves čas zelo podpiral, za kar sem mu hvaležna."

Si si ob katerem od tvojih fantov zaželela poroke?
"Ne."

Verjetno v tvojih načrtih tudi ni materinstva?
"Trenutno komaj shajam sama s sabo, otrok bi vse skupaj samo otežil."

Kdaj bi si želela imeti svojega prvega otroka?
"Rekla bi, da nekje pri 34 ali 39 letih, imam celo desetletje, v katerem lahko postanem mama. In da, nekoč si želim ustvariti družino."

Razmišljaš o tem, da bi dala zamrzniti jajčeca?
"Ne, ker sem še mlada."

Veliko slavnih se je moralo zateči k znanosti, ker so čakali toliko časa ...
"Imam 29. let in nekatere izmed mojih prijateljic so imele otroke šele pri 39. To ni ravno moj cilj, vendar pa mislim, da pri teh letih še vedno lahko brez težav zanosiš. Rada bi imela otroka pri 34. toda če še pri 38. ne bom zanosila in v mojem življenju ne bo nobenega moškega, jih bom zamrznila. Strinjam se, da pomoč poiščeš v znanosti, čeprav je tudi zelo lepo, da otroku daš družino. Zelo si želim deklice, toda zaradi tako močne želje, bom brez dvoma imela dečka."


Bi naredila pavzo v svoji karieri, da bi se posvetila otroku?
"Da, ravno zato si trenutno še ne želim otroka, ker sem povsem osredotočena na svojo kariero."

Si želiš poroke v cerkvi z belo obleko?
"Da. Vsi se ne poročijo mladi. Sem mnenja, da je čas za poroko šele zatem, ko si nekaj doživel in točno veš, kaj si želiš."

In tvoj nov film, Por que los hombres son infieles ...
"Ne samo moški, mislim da so nezveste tudi ženske. Vsa živa bitja imamo nagone in prav vsak izmed nas ima kakšno skušnjavo, toda kar nas razlikuje od živali je to, da mi sami izberemo kaj bomo naredili in česar ne. Gre za odločitve vsakega posameznika."

Raje končaš razmerje, kot da bi bila nezvesta?
"Da, ker ko si nezvesta, prvo osebo, katero varaš si ti sama. Ne moreš biti 40 let z eno osebo, ne da bi te v vsem tem času privlačil kdo drug. Vendar pa se moraš vprašati: 'Je vredno zavreči vse zaradi ene neumnosti?'."

Da malce zamenjamo temo, zdiš se veliko bolj suha kot ponavadi ...
"Da, izgubila sem kar nekaj kilogramov. Letos mislim, da sem izgubila okoli sedem kilogramov in trenutno tehtam okoli 48 kilogramov. Imam zdravstvene težave, zaradi katerih sem morala spremeniti celotno prehrano. Ne smem uživati maščob, ker mi škodujejo. Sedaj je moj obseg okoli pasu manjši kot kdajkoli prej, vendar me ne sprašujte koliko, ker ne vem. Poleg tega pa intenzivno delam, zaradi česar pokurim veliko kalorij."

Zakaj te kličejo vampirka?
"Sem bolj nočna oseba, zelo nerada spim ponoči. Ko sem pričela pisati besedila, sem se ponoči pogovarjala s svojimi oboževalci in takrat so mi dali vzdevek Vampirka. Ponoči, ko nastopi tišina, takrat se v moji glavi porajajo najboljše ideje."

Si ena izmed pevk z največ sledilci na socialnih omrežjih. Si bila kdaj žrtev socialnih omrežij?
"Da, vendar je to vedno manj pogosto. Na začetku sem objavila vse, kar sem mislila, sedaj sem bolj previdna. Tam lahko o tebi govorijo prečudovite stvari, lahko pa govorijo tudi najslabše. Pomembno je ne verjeti v nič, kar ti govorijo, niti da si najboljši, niti da si najslabši."

Na twitterju si zapisala: 'Bolj skrbi za svojo vest, kot za svoj sloves.' Je ta izraz tvoj?
"Ne, nekje sem ga prebrala. Najbolj cenim dejstvo, da se lahko izražam. Imam mirno vest, nisem se pokvarila, niti nisem izdala same sebe, niti svojih načel. Govorim o tem kar čutim, ne o tem, kar naša družba kaže, da je prav."


Vir fotografij: DmForoUnivision