četrtek, 18. december 2014

Dulce Maria predstavila svojo knjigo Dulce Amargo


Pevka in igralka Dulce Maria je predstavila ponovno izdajo svoje knjige Dulce amargo, recuerdos de una adolescente, v kateri so zbrani zapisi, ki jih je pisala sama med svojim 11. in 20. letom. Ta izvod, katerega je 6. decembra predstavila na sejmu FIL Guadalajara pod vodstvom založbe Urano, vsebuje kar nekaj novih, še nikoli prej objavljenih zapisov. To pomeni, da je v knjigi približno 20 novih zapisov, dodanih pa je tudi nekaj risb, katere je pevka naslikala sama.

"Za izgled knjige je poskrbel Marco Bautista, knjiga je veliko bolj podobna meni. Spremenil se je format, zaradi česar je bolj podobna pravi knjigi, prav tako sem nekatere druge stvari priredila, da so bolj skladne s tem, kar sem se naučila v teh letih od izdaje prvega formata," je povedala pevka med tiskovno konferenco v eni izmed knjižnic v Chapultepecu.

Poleg tega je pevka pojasnila, da je prvo knjigo leta 2008 izdala televizijska hiša Televisa, kjer so se odločili za format, ki je nekakšna mešanica med dnevnikom in revijo. Ravno zaradi tega se je knjigo odločila izdati v obliki knjige, ki je namenjena vsem njenim oboževalcem, ne glede na starios in ne glede na to, iz katere države so.

Glavna zvezdnica muzikala Rock of Ages je postregla tudi z novico, da bo od 14. februarja dalje knjigo mogoče kupiti po vsem svetu v digitalnem formatu, tako v španskem kot v portugalskem jeziku. Januarja bo knjiga v fizični obliki naprodaj tudi v ZDA, Argentini in Urugvaju.

Dulce nam je zaupala, da se je v prvi izdaji objavilo kar nekaj materiala, ki ni nastal izpod njenih rok, vendar pa se je takrat s skupino RBD nahajala na turneji po svetu, zato stvari ni mogla ustrezno preveriti in pregledati pred objavo.

"V tistem času nisem vedela kaj pomeni izdati knjigo. Predala sem jim 200 zapisov, preostalo delo pa sem prepustila njim. Oni so zapisom dodali naslove ter fotografije. Veliko dodanih stvari je bilo zelo lepih, nekatere druge pa niso prikazovale tega, kar sem sama hotela povedati oziroma pokazati. V tej knjigi boste morda našli malce čudaške fotografije, toda takšna sem jaz. Raje vidim, da me kritiki 'raztrgajo na koščke' ali pa da jim je všeč knjiga, ki predstavlja mene od prve do zadnje strani," je zaključila.

Vir: Mi Diario