petek, 12. december 2014

Dulce Maria je pokazala svojo 'grenko' stran


"To so koščki mojega srca, ti zapisi so bili in so jaz..."

Dulce Maria je mehiška pevka in igralka, ki po osmih letih na prodajne police znova izdaja knjigo Dulce Amargo, recuerdos de una adolescente. Knjigo je pred občinstvom tudi predstavila. Namesto rojstno dnevne zabave je Dulce pred oboževalci predstavila knjigo, katera se od prejšnje razlikuje z 20 novimi, še nikoli videnimi, zapisi.

"Prejšnja knjiga je izšla leta 2008. Gre za zapise, ki sem jih zapisala med 11. in 20. letom. To je etapa, v kateri misliš, da je ves svet tvoj in se počutiš nepremagljivo," je dejala Dulce.

Pisateljica, ki se je počutila počaščeno, da lahko svoje delo predstavi na sejmu FIL Guadalajara, je prisotnim pojasnila potek nastajanja te druge izdaje. Njen največji motiv za ponovno izdajo knjige so bili njeni oboževalci, odločitev za predstavitev v Guadalajari pa ni bila težka, saj je ravno ta kraj priča njenim prvim korakom v njeni karieri. "Guadalajara ima prav posebno mesto v mojem srcu. Tukaj sem pričela svojo prvo turnejo s skupino KIDS, vedno ste mi stali ob strani in upam, da se kmalu vrnem."

Njena založnica je pred koncem povedala, da je knjigo že mogoče kupiti v skoraj vseh mehiških trgovinah, v polovici februarja v prihajajočem letu pa jo bo v digitalni obliki mogoče kupiti tako v španskem kot v portugalskem jeziku po vsem svetu. 

Po predstavitvi je sledilo kratko druženje, katerega so njeni oboževalci izkoristili za čestitke ob njenem rojstnem dnevu, zapeli so ji tipične mehiške Las mananitas v družbi kantavtorja Isaaca Victoria.