torek, 21. oktober 2014

TV y Novelas: Dulce Maria se še ne bo poročila

Dulce Maria to leto podira rekorde s svojimi fotografijami na naslovnicah številnih, ne samo mehiških, revij. Tokrat krasi naslovnico revije TV y Novelas.


Dulce Maria ne razmišlja o poroki, v tem trenutku daje prednost svoji karieri, danes pa izpolnjuje še ene svoje sanje, in sicer s svojo vlogo v muzikalu Rock of Ages bo prvič stopila tudi na gledališke odre.


Sobota je, ura pa je deset zjutraj. Medtem, ko je ob tej uri večina ljudi še v postelji, se Dulce nahaja v svoji garderobi v Teatru 2, kjer se pripravlja na fotografiranje za našo revijo. Za nas si ne more vzeti veliko časa, saj jo že čez tri ure čakajo vaje za muzikal Rock of Ages, kateri bo svojo premiero dočakal že čez nekaj dni. Kot da to že ni dovolj, pa bo morala po intenzivnih vajah hitro pripraviti svoje stvari in oditi na snemanja resničnostnega šova Va Por Ti, v katerem je ena izmed mentoric.

Tako so njeni zadnji tedni zapolnjeni z delom. Pred kratkim je v eni izmed oddaj resničnega šova manjkala, saj je morala za 10 dni na turnejo v Brazilijo. Dulce je ob vsem tem izčrpana in priznava, da vse iz časov skupine RBD ni imela toliko dela, kot ga ima sedaj. Toda sama si je izbrala to pot in presrečna je, da bo kmalu izpolnila še ene sanje: stopiti na gledališki oder s tako pomembno vlogo, kot je njena v muzikalu Rock of Ages.

V tej predstavi, ki poteka pod budnim očesom producenta Gerarda Quiroza, bo interpretirala lik Sherrie, dekle, ki se iz Kansasa odpravi v Los Angeles, da bi postala slavna pevka in se sprva zaposli kot natakarica v zelo poznanem baru. V Bourbonu bo spoznala Jerrya, katerega bosta izmenjujoče interpretirala David Cavazos in Vadhir Derbez. Tam se bo srečala tudi z rok zvezdo Staceom Jaxxom, katerega bosta izmenjujoče interpretirala Ernesto D'Alessio in Patricio Borghetti, od katerega lastnik bara z grožnjami poskuša doseči, da v baru nastopi, saj bi le njegov nastop lahko rešil bar pred propadom. Celotna predstava pa je prepojena z uspešnicami iz osemdesetih.

"Velik izziv je prepevati te ikonične pesmi, ki so zaznamovale osemdeseta, interpretirati ta lik in plesati na odru. Več kot 10 let je minilo odkar sem se nazadnje učila koreografije. Največji izziv pa je interpretirati ta lik ob vsem tem delu, ki ga imam, čeprav se vajam ne morem posvetiti 100%," je priznala pevka.

Ko smo se dotaknili teme njene zveze z Luisom Rodrigom Reyesem, se je sprva malce zamislila, nato pa povedala, da o svojem zasebnem življenju noče govoriti, dodala je, da o svojih zvezah ne govori niti s svojimi najtesnejšimi prijateljicami. Priznava pa, da je to eno izmed njenih najdaljših razmerij, saj zveza traja že od leta 2011. Kljub dolgotrajni zvezi, o poroki še ne razmišlja in ostro odgovarja: "Povsem sem osredotočena na svojo kariero."

Medtem, ko je njeno ljubezensko razmerje tabu tema, pevka priznava, da je zelo živčna zaradi premiere mutikala, ki se hitro približuje. Prvič si bo predstavo v mehiških gledališčih mogoče ogledati že 24. oktobra.

V katerem trenutku je k tebi prišla ponudba za Rock of Ages?
"Ponudbo sem dobila konec maja, v času, ko so mi iz vseh strani deževale številne druge ponudbe. Nisem vedela kaj naj storim. Ena izmed ponudb je bila glavna vloga v eni izmed telenovel televizijske hiše Telemundo, druga je bila sodelovanje v resničnostnem šovu La voz kids v Kolumbiji, tretja je bil resničnostni šov Va Por Ti ter še ena ponudba iz še ene televizijske hiše. Bilo je preveč stvari naenkrat!"

Težko se je bilo odločiti...
"Da. Spomnim se, da sem imela časa za odločitev samo še en konec tedna, ko sem prejela klic Gerarda Quiroza. Želel me je videti zaradi vloge Sherrie, pravzaprav mi je poslal tudi twitt, katerega pa na žalost nisem videla. Povedala sem mu kakšne ponudbe imam in ga povprašala ali me želi, da pridem na avdicijo ali mi ponuja vlogo. Odgovoril mi je: 'Pravzaprav hočem, da te vidijo ljudje iz ZDA, jaz pa vem, da hočem za to vlogo tebe.'"

Zakaj si ob vseh ponudbah izbrala ravno ta muzikal?
"Nastopiti v gledališču pomeni ponovno vrnitev v igralstvo, vendar pa zaradi tega ni potrebno na stranski tir postaviti moje glasbene kariere. Spomnim se filma Rock of Ages - z Tomom Cruisom in Diegom Boneto - lik Sherrie in glasba sta me preprosto fascinirala in odločila sem se za to novo izkušnjo. Prepričalo me je tudi zaupanje, ki so mi ga izkazali s to vlogo, obenem pa sem lahko sprejela tudi delo mentorice v resničnostnem šovu Va Por Ti."


Prvič boš nastopila v gledališču. Je to zate težavna naloga?
"Rečem lahko, da se še nisem naučila vseh dialogov, vendar me ne skrbi, saj imam dober spomin. Vse telenovele sem snemala brez pomoči šepetalcev. Kar me malce skrbi je kombinacija petja, plesa, dialogov in priključitve Sherrie v predstavo, saj ni enako peti in plesati na koncertu ali pa interpretirati lik, obenem pa peti in plesati. Prav tako me malce skrbi menjava oblačil, saj imam zelo malo časa, da zamenjam kostume."

Kaj ti daje moč za tvoje trdo delo v tem muzikalu?
"Na splošno, vsa ekipa, najbolj pa mi je pomagala Lorena Vienau, ki interpretira tisoč in en lik. Prav tako Carlita Remes, ki je plesalka in Jessica Diaz, ki bo interpretirala Sherrie, v primerih, ko mene ne bo. Vse tri so mi ogromno pomagale tako pri koreografijah kot pri liku. Prav tako so mi veliko pomagale tistih 10 dni, ko sem odšla v Brazilijo."

Ob takšni obilici dela si izgubila kar nekaj kilogramov...
"Res je. Sicer ne veliko, ampak ravno toliko, da se opazi. Rekla bi, da nekje tri kilograme."

Dobro spiš?
"Ne, skoraj nič ... Vsak dan imam vaje za Rock of Ages in Va Por Ti, tako da se delim na dva dela, poleg tega ob torkih in sredah nisem prisotna na vajah za muzikal, saj se takrat snemajo oddaje za resničnostni šov. Ravno zato pravim, da je velik izziv izpolniti vse obveznosti ob takšni obilici dela. Vse se bo malce sprostilo po premieri muzikala, saj se takrat končajo vaje in bom imela tudi nekaj prostega časa med tednom."

V predstavi je del, kjer tvoj lik izvaja 'table dance'...
"Zelo majhen delček. Glede na to, da smo v Mehiki, je potrebno takšne dele izvesti pazljivo, poleg tega pa s tem nismo hoteli uničiti lika, saj je Sherrie konec koncev dobro in zelo sanjavo dekle. Trudi se, vendar pa se nikakor ne uspe znebiti etikete nedolžnega dekleta. Plesala bom samo koreografije, nobenih plesov ob drogu ali kaj podobnega"


Do premiere manjka še samo nekaj dni. Kako se počutiš?
"Sem živčna in navdušena obenem. Vem, da smo vsi v predstavo vložili svoje srce, zato upam, da bo ljudem všeč. Mene muzikal zabava, vsebuje dobro glasbo in čeprav je predstava za odrasle, je zadeva spoštljiva tako do igralcev kot do gledalcev, zato si jo lahko ogledajo tudi otroci."

Boš ob sebi imela kakšen talisman na svojem prvem nastopu v gledališču?
"Ne, verjamem, da me povsod spremlja Bog in ob tem ne potrebujem nobenega drugega amuleta."

Dela imaš čez glavo. Če bi imela ob sebi vilo, ki so ti tako zelo všeč, in bi ti izpolnila tri želje, kaj bi si zaželela?
"Zaželela bi si svojo dvojnico, saj bi tako lahko naredila vse, česar mi ne uspe narediti sedaj; da me pošlje v Rim, kjer že več kot leto dni živi moja nečakinja in je zaradi tega ne morem videti kadarkoli bi si zaželela in zdravje, saj takrat zmorem vse."

Rock of Ages govori o boju za uresničitev sanj, imaš kakšne sanje, ki jih še nisi izpolnila?
"Sem zelo sanjava, vendar pa se je skozi življenje potrebno prebijati korak za korakom. Biti mentorica v tako pomembnem šovu v ZDA in sodelovanje s tako velikimi imeni kot so Alejandra Guzman, Pepe Aguilar, Yuri, Ricky Martin, Julion Alvarez ... je prečudovito. Moje sledeče sanje so uspešnost muzikala, izdati Sin Fronteras Deluxe in pripraviti velik koncert v Mehiki."

Več tvojih prijateljic, kot sta Sherrilyn in Anahi, se bo poročilo, tudi ti razmišljaš o poroki?
"O poroki ne razmišljam. Povsem sem osredotočena na svojo kariero, imam obilico dela, mislim da iz časov telenovele Rebelde nisem imela toliko dela kot sedaj. Dela imam čez glavo in niti nimam časa razmišljati o tem. Poleg tega se ne mudi, niti tega nimam v načrtu."

Si prečudovita ženska, brez dvoma te je že tvoj fant, Luis Rodrigo, že zaprosil za roko...
"Sploh ne, povsem sem osredotočena na svojo kariero."

Je v tvojih načrtih za prihodnost tudi poroka?
"Nekoč že, vendar ne v bližnji prihodnosti. To se ne načrtuje, misel se enostavno pojavi."

In zakaj nebi tvoje zveze formalizirala sedaj?
"Moja kariera je zelo nestabilna in ne bi se mogla poročiti ali načrtovati družine s tem ritmom dela. Seveda ne bo vedno tako, prišel bo čas, ko se bom odločila vzeti si nekaj časa zase in takrat se bo vse postavilo na svoje mesto. V tem trenutku si tega ne želim."

Ali v Luisu Rodrigu vidiš svojega življenjskega sopotnika?
"Ne govorim o svojih osebnih zadevah, saj ljudje tega ne rabijo vedeti."

Ob toliko dela si brez dvoma na stranski tir postavila tudi svojega fanta...
(Smeh). "V tem trenutku res nimam časa za nič, ves dan sem razdeljena med muzikalom in resničnostnem šovu."

To razmerje je eno tvojih najdaljših razmerij do sedaj...
(Postane zamišljena). "Lahko bi se tako reklo. Toda o tem ne govorim z nikomer, niti s svojimi najtesnejšimi prijateljicami, samo občasno o tem spregovorim z mamo. V razmerjih ne prosim za nasvete, samo sledim svoji intuiciji in svojemu srcu."


Glede na tvoj horoskop (strelec) se v razmerjih popolnoma predaš partnerju, je to res?
"Da, razmerju se posvetim 100%. Rada imam avanture, rada sanjam in rada imam izzive. Nisem rada sama, saj sem zelo ljubezniva, rada imam objeme in pozornosti, sem zelo vdana in zvesta."

Katere so tiste pozornosti, ki te osvojijo?
"Bolj kot odraščaš, bolj ti je všeč romantika. Reči moram, da so mi zelo všeč romantični moški, ki so do mene pozorni."

So ti kdaj zapeli podoknico?
"Kje pa! Nikoli mi ni nihče zapel podoknice. Pravzaprav so mi jo, ampak mi fant ni bil všeč. Rada imam majhne pozornosti, ne ravno materialne dobrime, lahko je samo ena rožica. Zelo rada imam rdeče vrtnice in sončnice."

Ko bo prišel dan tvoje poroke, boš povabila svoje nekdanje fante?
"Ne verjamem. Kaj pa bodo počeli na moji poroki? Spoštujem ljudi okoli sebe, toda če bi moj fant na najino poroko povabil svoje nekdanje dekle, ji v obraz vržem poročno torto, ker se je upala prikazati. S svojimi bivšimi se lahko dobro razumem, toda vsak ima svoje življenje."


Ne pozabimo, da promoviraš svoj nov single...
"Tako je, pesem O Lo Haces Tu O Lo Hago Yo sem napisala jaz. Na voljo je že tudi videospot. Promocija je bolj majhna, saj imam preveč drugega dela."

Kot govori tvoja pesem, si tista, ki v zvezi prevzame pobudo?
"Samo malce, samo toliko, da jim malce nakažem zanimanje. Pri meni je največja težava ta, da me vsi vidijo kot javno osebo, vendar pa ne vedo kdo sem v resnici za vso to slavo. Iz strahu ali sramu se mi ne upajo približati, ker mislijo, da sem drugačna od njih. In ravno o tem govori pesem, da ne veš kdo sem, toda daj si priložnost in me spoznaj."

Vir: TVyNovelas