torek, 21. oktober 2014

Dulce Maria še enkrat razložila zakaj je bila pripravljena zapustiti šov "Va Por Ti"


Vsi se še spomnimo trenutka, ko je bila Dulce Maria v zadnji oddaji pripravljena zapustiti resničnostni šov Va Por Ti ter svoje mesto odstopiti El Dasi. V zakulisju snemanj je še enkrat obrazložila svoje dejanje ter se iz vsega srca zahvalila svojim oboževalcem.

"Nihče izmed nas si ni želel, da kdorkoli zapusti tekmovanje. Tudi sama nisem želela, da El Dasa zapusti šov. Vem, da so vsi s svojimi izjavami želeli doseči, da bi bilo Dasi lažje, vendar pa ob tem niso pomislili name, na moja čustva. Sama sem te izjave sprejela slabo. Tukaj sem sedem tednov, že od četrte oddaje mi je grozil izpad iz šova, saj sem od takrat imela samo pet tekmovalcev. Vse smo dali od sebe, moji učenci niso prišli tako daleč na lepe oči, temveč s trdim delom. Vse to nakopičeno in kasnejše izjave vseh, da bi moral El Dasa ostati, je bilo zame preveč. Če nihče ne vidi mojega dela, mojega truda, zakaj bi še vztrajala nekje, kjer me nočejo?" je svojo odločitev obrazložila Dulce.

"Rada bi se zahvalila vsem svojim oboževalcem, ki me ves čas podpirajo. Imam eno stvar, ki mi je NIHČE ne more vzeti in je moj največji dosežek. Ta stvar je iskrena ljubezen in naklonjenost vseh vas (njenih oboževalcev). Zame je to največja nagrada, ne glede na to kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Rada vas imam. Hvala vam za vso podporo," se je Dulce zahvalila.


Vir: Univision