sobota, 11. oktober 2014

Dulce Maria je bila nocoj ponoči zelo aktivna na twitterju

Dulce je danes proti jutru na svojem twitterju objavila kar nekaj fotografij, na katerih pozira s svojimi učenci iz resničnostnega šova Va Por Ti ter nekaterimi fotografijami iz tiskovne konference, ki so jo pred dvema dnevoma pripravili za promocijo muzikala Rock of Ages.

"Fotografija iz današnjih vaj z 'mojimi otroci'. Manjka moja predraga Yaza," je Dulce Zapisala pod fotografijo, na kateri pozira ob svojih učencih Geissie, Victorjem, Dannyem in Jose Enriquejem.

"Tukaj z mojima učencema Victorjem in Geissie," je zapisala pod drugo fotografijo.

"Tukaj z mojim predragim Jose Enriquejem," je zapisala pod tretjo.

"Tukaj z mojim Dannyem," je zapisala pod četrto.

"In tukaj je moja predraga Yaza," je zapisala pod peto.

"Tukaj pa je ena za vse moje oboževalce. Rada vas imam in pogrešam vas," je zapisala ob fotografiji iz tiskovne konference.

"In še zadnja iz tiskovne konference muzikala Rock of Ages z Jerryem in Staceom," je napisala pod zadnjo.

Vir: Dulce Maria