četrtek, 30. oktober 2014

Seis Sentidos: Dulce Maria pogumna in odločna


Intervjuvali smo Dulce Mario; nežno, inteligentno in zelo profesionalno žensko, ki je z nami spregovorila o novih izzivih, svojih ljubeznih in svojih milijonih sledilcev.

Ljubezen in odločitve

Kdo si kot oseba?
"Sem Dulce. Ni mi všeč, da me kličejo Dulce Maria, čeprav je to pravzaprav moje ime, raje vidim, da mi rečejo Dulce ali Maria. Sem zelo vztrajna in obenem obupana, saj hočem rezultate videti takoj. Sem zelo strastna, verjamem v ljubezen. Rada imam vse, kar je povezano z umetnostjo: glasba, pisanje, branje, fotografiranje, slikanje. Rada se borim za zastavljene cilje in rada branim svoja prepričanja."

Kdo je tvoja velika ljubezen?
"Moja družina in sedaj Clara, moja nečakinja. Ker nimam mlajših sester, nikoli nisem doživela teh občutkov starejše sestre, da je moje krvi in da bi to osebo videla odraščati. Mislim, da je ona sedaj moja velika ljubezen."

Si kdaj obžalovala kakšno stvar, ki si jo naredila?
"Ne. Vse odločitve sprejmeš z razlogom v trenutku, ko se zanje odločiš. Te odločitve te učijo in te izoblikujejo v osebo, katera si danes. So stvari, ki bi jih morda naredila drugače, toda imela sem razloge, da sem jih naredila tako, kot sem jih naredila. Poskušam slediti svojemu srcu, čeprav to včasih ni najboljša možnost. Tudi to se sčasoma naučiš."

Izzivi in odgovornosti

Katera je tvoja najmočnejša lastnost v tvoji karieri?
"Vsaka oseba ima neko individualno lastnost, svojo misijo in svoje bistvo. Te tri stvari vsako osebo naredijo edinstveno na splošno v življenju, ne samo v tej karieri. V mojem primeru sem avtentična in zvesta temu kar sem in kar mislim, to me je pripeljalo do mesta, na katerem stojim danes."

Kako ti gre v teatru?
"Še nikoli nisem delala v glasbenem teatru. Vedno sem pela in igrala, vendar na drugačen način. Rock of Ages je zame velik izziv, saj moram obenem peti, igrati in plesati. Gre za projekt, ki mi je zelo všeč in upam, da bo všeč tudi publiki."

Kakšne odgovornosti nosiš ob vedenju, da imaš na socialnih omrežjih 6 milijonov sledilcev?
"Velike. Socialna omrežja so nas vse spremenila. Je avtomatično, zadeve lahko opraviš takoj. V nekaj sekundah novica, dobra ali slaba, prepotuje ves svet. Poskušam biti jaz, vendar z določenimi omejitvami. Zna se zgoditi, da o kakšni zadevi napišeš mnenje in ne veš, kakšna bo reakcija ljudi. Vse kar objavim, je objavljeno z najboljšimi nameni. Seveda moraš pisati to kar res misliš in sprejeti tako dobre kot slabe komentarje. Iz obojih se lahko veliko naučiš."

Kakšno je tvoje sporočilo našim bralcem glede raka na dojki?
"Pred dvema letoma sem sodelovala v kampanji za raka na dojkah, kjer sem prispevala tudi pesem z naslovom Reloj de Arena. Pomembno je, da ljudje razumejo, da rak ne pomeni smrti, če je odkrit pravočasno. Resnično se življenja lahko rešijo, vendar moramo zato iti na pregled. So primeri, kjer ljudje potrebujejo veliko notranjo moč, veliko pa je tudi odvisno od našega obnašanja in sprejemanja določenih stvari. Vabim vas, da greste na pregled vsako leto in da se pregledujete sami vsak mesec. Vse te kampanje so resnično pomagale in letno število smrti iz tega razloga se zmanjšalo."

Vir fotografij: Dulce Online News