petek, 10. oktober 2014

Dulce Maria: "Nikoli si nisem predstavljala, da bom sodelovala s tako pomembnimi ljudmi"


Dulce Maria je zelo presenečena nad svojim odzivom, ko z osebami, kot sta Alejandra Guzman in Larry Hernandez, v resničnostnem šovu Va Por Ti debatira o svojih učencih. Zakaj se preobrazi v levinjo, ko mora braniti svoje učence? Vse to je povedala ekskluzivno za People en Espanol.

Kako je nate vplivala vloga mentorice v oddaji?
"Zame je to bila čudovita izkušnja. Spomnila me je na moje začetke v tej karieri. V vsem tem dogajanju vidiš samega sebe, ko si delal prve korake na poti do uspeha in na plan privrejo spomini na vse, kar si v svoji karieri doživel. Ravno zato svoje učence branim z vsem svojim srcem."

Kaj si se naučila iz debat z Alejandro in Larryjem?
"Nikoli si nisem predstavljala, da bom sodelovala s tako pomembnimi ljudmi. Na plan privre materinski čut, ko pričnem braniti ter ko poskušam zaščititi svoje učence. Je zelo lep občutek, saj so mi oni za to zelo hvaležni. Sem zelo strastna oseba in včasih zelo težko nadziram svoja čustva. Moji oboževalci se zelo zabavajo, medtem ko me vidijo tako čustveno, mene pa to precej skrbi. Včasih se vprašam zakaj se prepiram s temi ljudmi."

Si v svoji karieri doživela kakšno posebno izkušnjo, ki si jo sedaj lahko delila s svojimi učenci?
"Vedno se moraš boriti in nadaljevati svojo pot, ne glede na vse. Verjeti moraš vase in v svoje delo. To je tisto, kar mene zadržuje v tem delu. Kljub stiski nadaljuješ svojo pot. To skušam prenesti na svoje učence. Vedno jim pravim, naj vse počnejo z ljubeznijo in strastjo."

Vir: People