ponedeljek, 20. oktober 2014

Dulce Maria prizadeta zaradi pripomb sodnikov v "Va Por Ti"


Po znanih rezultatih, kateri od mentorjev zapušča šov, so tudi sodniki izrazili svoje mnenje. S strani povabljenega sodnika in Alejandre je prišel nedolžen komentar: "Nočem, da El Dasa odide." Pa je bil ta komentar res tako nedolžen, kot izgleda?

Preden je El Dasa dokončno zapustil šov, je s svojo tekmovalko Ano Cristino v slovo odpel duet, ki je povzročil kar nekaj polemike. Po duetu sta kar dva izmed sodnikov izrazila željo, da El Dasa ne bi zapustil tekmovanja, kar je na noge spravilo Dulce Mario. Le ta je zgrabila mikrofon in izjavila: "Če si tako zelo želite, da ostane, bom pa šov zapustila jaz." Seveda sta oba sodnika to možnost takoj zavrnila, vendar pa je bila škoda že storjena. Med odmorom je povabljeni sodnik, pevec skupine Camila, stopil do Dulce in ji razjasnil namen svojega komentarja, saj zadev ni hotel pustiti nerešenih.

Dulce je zetem pred kamerami dejala: "Prišla sem do točke, ko sem si rekla, če mora nekdo oditi in nihče noče, da bi odšel El Dasa, bom pa odšla jaz. Tako sem se jaz počutila. Ne morem biti nekje, kjer nisem zaželjena."

Med odmori je za kamere spregovorila tusi Alejandra Guzman, ki je dejala: "Mislim, da ni bilo tako mišljeno, saj nihče noče, da odide Dulce. Toda prav tako nočemo, da odide El Dasa. Mislim, da je komentar sprejela negativno, čeprav ni bil mišljen tako. Malce se je razjezila. Sama sebe sem videla v njej in si rekla, joj takšna sem tudi jaz."

Videoposnetek si lahko ogledate TUKAJ.

Vir videoposnetka: Dulce Online News