četrtek, 11. september 2014

Yazaira prepričana v svojo zmago, Dulce Maria pa jo je popolnoma očarala


Negotovost, ki je mlado Yazairo (Yazo) Lopez zaznamovala v resničnostnem šovu Yo Canto, je preteklost. Prepričana je, da pri njenih nastopih v šovu Va Por Ti ne bomo videli niti kančka negotovosti več.

Tako je dejala mlada, 26 letna Portoričanka, ki skupaj s še štririmi drugimi tekmovalci v resničnostnem šovu predstavlja Porto Rico. Yazaira je bila edina tekmovalka, ki si je v prvi oddaji s strani publike, mentorjev in sodnikov s svojim nastopom prislužila stoječe ovacije ob prepevanju pesmi Creo En Mi pevke Natalie Jimenez.

"Zagotavljam vam, da sem v vseh pogledih veliko bolje pripravljena, kot sem bila v prejšnjem šovu, v katerem sem sodelovala. Ne mučijo me več občutki negotovosti, kot so me v preteklosti. Razlika je v tem, da sem tukaj (v Mehiki) spoznala Boga. Sedaj verjamem vase in v talent, katerega mi je poklonil Bog. Ja, znam peti," je povedala mladenka v intervjuju preko telefona.

Zaupala nam je, da je v Puerto Ricu sodelovala pri večih resničnostnih šovih, ker pa nikjer ni bila izbrana, je že razmišljala o tem, da bi pozabila na svoje glasbene sanje. Ko je dobila priložnost v šovu Va Por Ti, je znova odkrila tisto strast do glasbe, do petja.

26 letnica je del skupine Dulce Marie v šovu. Zaupala nam je, da prav vsi mentorji s svojimi izbranci delijo ves čas ki ga imajo, govorijo o svojih izkušnjah, jim dajejo nasvete, pridružijo pa se jim tudi na urah petja.

"Dulce Maria je zelo prijazna in kot njeno ime, zelo 'sladka'. Ves čas nam daje nasvete in je pozorna na prav vsak naš korak. Všeč mi je, da mentorji veliko časa posvetijo vsakemu izmed nas," nam je zaupala mladenka, ki je prepričana, da se lahko uvrsti v finale šova. Konec šova Va Por Ti je načrtovan v mesecu decembru.

V tem šovu pa doživlja še eno posebno etapo. Eden izmed ostalih Portoričanov, ki sodeluje v šovu, je njen najboljši prijatelj. Govorimo o 31 letnemu Ricardu Riveri. 

"Zelo lepo je vse skupaj doživljati z njim. Ponosna sem nanj. Ricardo je moj zaupnik in živeti z njim je neverjetno," je povedala.