petek, 5. september 2014

Dulce Maria bo dajala nasvete o petju in nastopanju v resničnostnem šovu "Va Por Ti"

Mehiška pop izvajalka bo vodila ekipo mladeničev in mladenk, ki bodo tekmovali v novem, glasbenem resničnostnem šovu Va Por Ti, ki bo predvajan na programu Univision.


HOUSTON - Mehiška pop izvajalka je bila do sedaj v Latinski Ameriki poznana po svoji pevski karieri s skupino RBD, kasneje pa tudi kot solo izvajalka in igralka. Od nedelje, 7. septembra dalje pa se bo podala na novo avanturo kot mentorica skupine mladih, ki bodo tekmovali v resničnostnem šovu Va Por Ti.

"V čast mi je, da so me izbrali za pomoč pri vodenju mlade ekipe šova Va Por Ti ... Ponosna sem, da bom lahko svetovala, pomagala in učila mlade ljudi, za katere sem prepričana, da imajo veliko talenta. Zame bo to velik izziv. Bila naj bi učiteljica, vendar sem popolnoma prepričana, da bom obenem tudi učenka, saj se bom od njih veliko naučila. Navdušena sem, a tudi malce živčna," je Dulce Maria povedala preko telefona nekaj ur preden so pričeli s snemanjem prve oddaje v glavnem mestu Mehike.

Univision pri načrtovanju projekta ni varčeval, saj so si za sodnike in mentorje izbrali ljudi, ki bodo pritegnili zelo velik del občinstva vseh starosti. Nekaj podobnega je pred dvema letoma uspelo televizijski hiši Telemundo, ko so pričeli z resničnostnim šovom La Voz Kids.

Ena izmed sodnic v šovu bo mehiška pop-rock zvezda Alejandra Guzman, družbo na sodniškem stolčku pa ji bo delal ameriško-mehiški pevec Larry Hernandez

Dulce Marii bosta konkurenca med mentorji s svojima ekipama mehiški pevec Dasahey El Dasa Lopez in kubansko-ameriški pevec Jeancarlos Canela. Oddajo bo vodila voditeljica na mehiških televizijah, Galilea Montijo.

Že od malih nog

28 letna Dulce Maria, ki je svojo kariero pričela kot televizijski model in z majhnimi vlogami v otroških oddajah, je vrhunec slave doživela kot članica skupine RBD, s katero je posnela plošče Rebelde (2004), Nuestro Amor (2005), Celestial (2006), Empezar Desde Cero (2007) in Para Olvidarte De Mi (2009).

Po razhodu skupine po njihovem zadnjem izdanem albumu, se je Dulce odločila svojo pot nadaljevati sama in je do danes izdala plošči Extranjera (2011) in Sin Fronteras (2014).

"Kmalu bom dopolnila 24 let v tej karieri ... moj cilj je dati mojim učencem najboljše nasvete, jim predati svoje znanje in jih vzpodbujati, da bodo vsak teden boljši in da dajo vse od sebe," je Dulce Maria podrobno obrazložila cilje, ki si jih je zastavila kot mentorica mladih, katere bo vodila skozi oddajo.

Izdala je, da jo je k sodelovanju v resničnostnem šovu Va Por Ti pritegnilo zavedanje, da lahko s tekmovalci deli svoje izkušnje, ki si jih je v zadnjih štirih letih pridobila sama, ko se je povsem posvetila svoji glasbeni karieri.

"Petje, glasba, to je moja strast ... Čudovito je, da lahko pripomoreš pri sanjah nekoga drugega. Ta dva sta najpomembnejša razloga, zaradi katerih sem se odločila za sodelovanje pri šovu," je pojasnila.

Mehičanka nam je izdala, da bo ena izmed prvih in velikih lekcij, katero namerava deliti s tekmovalci ta, da obstaja velika razlika med dobrim petjem in dobrim interpretiranjem, čeprav se ti dve stvari med seboj dopolnjujeta.

"Dobro peti in dobro interpretirati sta pravzaprav zadevi, ki se dopolnjujeta ... Ena stvar je imeti lep, dober glas, povsem druga stvar pa je vedenje kako peti pesmi, ki jih prepevaš," je povedala Dulce Maria in obenem pojasnila na podlagi katerih lastnosti bo izbrala svojo skupino tekmovalcev. "Biti morajo preprosti in pripravljeni na učenje, imeti morajo željo po izboljšanju svoje interpretacije, sprejeti morajo znati kritike, kar jim bo pomagalo pri boljšem izvajanju njihovih točk."

Za konec je še dodala: "Zelo pomembno je, da se oseba na odru pesmi preda z dušo in telesom, ne samo z glasom, prepevanje morajo ljudje tudi začutiti, ne samo slišati. To bom iskala jaz pri svojih tekmovalcih."

Vir: La Voz TX