torek, 9. september 2014

Stephanie Guzman ne kuha zamer in občuduje Dulce Mario


Vsi mediji v Latinski Ameriki se vrtijo okoli prve oddaje resničnostnega šova Va Por Ti. Spregovorili so tudi o izpadli tekmovalki Stephanie Guzman.

Stephanie je bila ena izmed tekmovalk, ki je v šov prišla z eno najbolj grozljivih zgodb. V svojem otroštvu je veliko pretrpela, preživela je zlorabo, ena izmed sester je v zaporu, druga mladoletna in noseča, tretja je hotela storiti samomor ... Tudi sama je razmišljala o samomoru a je uteho našla v veri. Ob tem je spoznala prijateljico, ki jo je prepričala naj se udeleži avdicije šova Va Por Ti.

Na žalost Stephanie nobeden od mentorjev ni izbral v svojo skupino, česar jim le ta ne zameri. Za televizijske kamere je povedala:

"Če sem povsem iskrena, sem si želela priti v skupino Dulce Marie, ker sem bila v otroštvu velika oboževalka skupine RBD. Ne zamerim mentorjem, da me ni izbrala. Že samo da sem lahko pred njo zapela je zame ogromen dosežek. Zahvalila bi se rada vsem, ki me v tem trenutku podpirajo."

Pojavljajo pa se govorice, da bo vseh 7 izpadlih tekmovalcev imelo še eno priložnost, da se ponovno pridružijo tekmovanju.

Videoposnetek si lahko ogledate TUKAJ.

Vir videoposnetka: DMForoUnivision