torek, 9. september 2014

Todateen: Dulce Maria spregovorila o koncertih v Braziliji


Dulce Maria, ki septembra odhaja v Brazilijo, je poklepetala z brazilsko revijo Todateen, kjer je razkrila vse podrobnosti o njenih koncertih v njihovi državi. Preberite si ta ekskluziven intervju! 

Zelo močno si navezana na Brazilijo. Na tvojem zadnjem obisku pri nas, se ti je na odru pridružila Valesca Popozuda. Sedaj bosta ob tebi na odru stali Anitta in Manu Gavassi. Se že počutič kot brazilka?
"Moje srce pripada Braziliji. Ko sem prvič prišla v Brazilijo s skupino RBD, me je vaša država očarala. Edinstveno je kako izkazujete ljubezen, strast, predanost. Zelo vas imam rada in cenim podporo, ki mi jo nudite. V Braziliji se počutim kot doma."

Kako je prišlo do sodelovanja z Manu Gavassi na tvoji novi plošči?
"Bilo mi je v veselje peti z njo. Žal je osebno ne poznam, saj sva pesem snemali ločeno. Duet nama je predlagala in uredila založba. Sem pa nestrpna in že komaj čakam, da jo spoznam. Obožujem njen glas, ki izraža veselje in dobro voljo. Mislim, da se bova zelo dobro razumeli."

Kaj lahko pričakujemo od tvojega obiska v septembru?
"Mislim, da sem sama bolj nestrpna od mojih oboževalcev (smeh). Želim si predstaviti svojo novo ploščo, mojo novo turnejo, predvsem pa si želim videti njihove reakcije. Prepričana sem, da jim bodo koncerti všeč. Tesno sodelujemo z organizatorji, poskušamo pa tudi upoštevati čim več želja oboževalcev. Na žalost vam ne morem dati več podrobnosti, povem lahko samo, da bom poskrbela za dober nastop z mojimi in njihovimi željami."

Od časov skupine RBD do danes si večkrat obiskala Brazilijo. Kaj si si najbolj zapomnila, kaj ti je bilo najbolj všeč?
"Ko sem Brazilijo obiskala marca s promocijo plošče Sin Fronteras, sem preživljala kar težke dneve, saj so bili zapolnjeni z delom, vendar so bili tudi zelo koristni, saj sem posnela kar nekaj oddaj. V Brazilijo vedno pridem zaradi dela, ali zaradi koncertov ali pa zaradi promocije nove plošče. Upam, da bom kmalu imela priložnost priti zasebno in raziskati vašo državo. Obiskati plažo, klube, restavracije. Zelo rada bi bolje spoznala Brazilijo."

Vir: Todateen