četrtek, 11. september 2014

"Brazilija je moj drugi dom," priznava Dulce Maria

Dulce si je en dan pred odhodom v Brazilijo vzela čas za Kzuko in nam odgovorila na nekaj kratkih vprašanj.


Vsi že veste, da Dulce maria prihaja v Brazilijo s svojo novo turnejo Sin Fronteras On Tour. Dan pred koncertom v Porto Alegru bo sodelovala v modni reviji. Vzela pa si je čas tudi za nas in nam odgovorila na nekaj vprašanj.

Kaj ti je najbolj všeč v Braziliji?
"Vse! Ljudje, hrana, plaže. Je kot moj drugi dom."

Se veseliš koncertov pri nas?
"Zelo. Mislim da celo bolj, kot moji oboževalci (smeh). Za koncerte imamo pripravljenih kar nekaj presenečenj. Super bo."

Imaš v načrtu kakšen nov televizijski projekt?
"Povedano povsem po pravici, sem v tem trenutku osredotočena na prav vse. Ukvarjam se s promocijo moje nove plošče in s turnejo Sin Fronteras on Tour. Poleg tega sem mentorica v resničnostnem šovu Va Por Ti, povrhu vsega pa imam glavno vlogo v muzikalu Rock of Ages, katere premiera je oktobra. Zelo sem srečna z vsemi projekti."

Kakšni so tvoji načrti za leto 2015?
"Posneti hočem novo ploščo in še naprej slediti svojim sanjam. To je najbolj pomembno."

Vir: Kzuka