četrtek, 4. september 2014

Dulce Maria: "Čeprav sem na televiziji, to ne pomeni, da je moje življenje popolno"


Dulce Maria: Dekle, ki lahko počne karkoli


Pevka, igralka, pisateljica in navdušenka nad novimi izzivi, Dulce Maria mora trdo delati, da si ustvarja ime kot solistka tako v Mehiki kot po vsem svetu.


Trenutno si zelo zaposlena z veliko projekti: promocija nove plošče, muzikal v gledališču, resničnostni šov, ponovna izdaja tvoje knjige. Kako bi definirala to etapo tvojega življenja?
"Brez dvoma je to velik izziv, saj imam nakopičenih veliko stvari. Muzikal na primer je zame povsem nova izkušnja, razlikuje se od stvari, ki sem jih počela do sedaj, zato upam, da bo vse potekalo brez težav. Na drugi strani je resničnostni šov, ki je prav tako velik korak, saj bom mentorica. Svojim učencem bom dajala nasvete, kar je velika odgovornost, saj jim bom poskušala pomagati pri uresničitvi njihovih sanj. Z njimi bom delila svoje izkušnje, ki sem si jih pridobila v tej karieri in verjamem, da bo to zame pozitivna izkušnja.
Živim v etapi, zapolnjeni z delom in novimi izzivi. Zelo sem hvaležna ljudem, ki verjamejo vame in mi zaupajo, kar mi pomaga pri moji osredotočenosti na glasbeno kariero."

Kaj je najbolj pritegnilo tvojo pozornost in ti pomagalo pri odločitvi za projekt Rock of Ages?
"Videla sem film in mi je bil zelo všeč. Vsi imamo sanje, vsak izmed nas je kdaj sanjal o dosegi zastavljenih ciljev in o tem govori moj lik. Govori o dekleti, ki se odpravi za svojimi sanjami, a se na svoji poti sreča z veliko stvarmi, ki niso takšne, kot si jih je ona zamislila. Poleg tega muzikal vsebuje glasbo iz osemdesetih, katero naravnost obožujem. Dobila sem že druge podobne predloge, a se  zanje nisem odločila."

V resničnostnem šovu Va Por Ti hočeš tvojim učencem predati svoje izkušnje. Katera je po tvojem mnenju prva lekcija, ki jo mora vedeti oseba, ki se želi posvetiti glasbi?
"Mislim da preprostost, prav tako moraš biti dobro pripravljen in vztrajen. Potrebno je vedeti, da četudi si Madonna, se moraš boriti, da če naprej rasteš, se učiš in se izboljšuješ. Biti moraš tudi zelo potrpežljiv, saj se lahko zgodi, da hitro dobiš kakšno priložnost, lahko pa se zgodi tudi, da se moraš zelo dolgo boriti za svojo priložnost. Biti pripravljen na vse je tvoje orodje, s katerim se lahko kosaš z drugimi."

Kakšna je bila izkušnja snemanj plošče Sin Fronteras?
"Veliko časa je bilo namenjenega pisanju besedil, še enkrat toliko pa čakanju. V tem procesu sem ugotovila, da moraš vse stvari, ki jih hočeš doseči, narediti sam in o tem govori tudi moj novi single O Lo Haces Tu O Lo Hago Yo. Pri tej plošči sem sodelovala pri prav vsaki stvari, polovico besedil sem napisala sama, je tudi nekaj zadev, ki sem jih predlagala drugim tekstopiscem. Na splošno gre za ploščo, v katero sem vložila veliko sanj, čustev in rezultat je veliko bolj drzna plošča. Vključenih je veliko držav in veliko 'korenin', zato se tudi imenuje Sin Fronteras."

Veš kam hočeš s svojo kariero ali se prilagajaš priložnostim, ki ti jih ponudi življenje?
"Zvesta sem svojim sanjam. Pred štirimi leti sem se odpovedala telenovelam, da bi se lahko povsem posvetila glasbi in ni bilo lahko. Pred kratkim so mi ponudili glavno vlogo v telenoveli, katere snemanja bi potekala v ZDA, in zelo težko je reči ne. Ostajam zvesta svojim sanjam, ki je v tem trenutku glasba, v katero sem vložila ves ta svoj čas. Težko je, ampak se ne prepuščam toku."

Tvoj največji strah?
"Imam jih več, toda najbolj se ojim neznanega, vključno s smrtjo ali pa projekti v večji ali manjši meri. Bojiš se vseh tistih stvari, ki jih ne poznaš."

Vedno si na očesu javnosti, opazovana, ljudje te prosijo za avtograme, fotografije, itd. Kako se spopadaš s tem?
"Odvisno. Poskušam iti v kino, na kosilo ali večerjo, včasih na kak kraj enostavno ne moreš iti, toda to je del mojega življenja. Zelo lepo je, da te imajo ljudje radi. Najtežje pri tem poklicu je, da te ljudje kritizirajo in podajajo mnenja o tebi, ne da bi te poznali. Nekateri mislijo, da te lahko obtožujejo in te poznajo, ker te vidijo na televiziji."

Katera je najboljša lastnost Dulce Marie in od koga si se jo naučila?
"Sem vztrajna, prav tako pa sem tudi malce trmasta. Vsak se rodi z drugačnimi lastnostmi, meni so doma moji starši pokazali biti močna, vzdržljiva in vztrajati pri svojih sanjah."

Ti je bila všeč izkušnja s pisanjem, jo boš kdaj ponovila?
"Ravno to počnem. V kratkem bom ponovno izdala knjigo Dulce Amargo z novim materialom. Zelo rada pišem. Včeš mi je, saj gre za nekaj zelo osebnega, nekaj za ljudi in ni del moje kariere. Deliti sem hotela svoje mladostniške izkušnje, da bi ljudje videli, da moje življenje ni popolno, ker se pojavljam na televiziji. Ljudem, ki mi sledijo sem želela predati sporočilo, da kljub dobrim ali slabim stvarem, ki se nam zgodijo, se življenje nadaljuje. Gre za osebne stvari, niso pesmi, niso zgodbe, so misli, izkušnje."

Kaj je tvoja inspiracija pri pisanju?
"Biti moram sama, da se lahko posvetim razmišljanju. Zame je to kot terapija, s katero lahko stvari spraviš iz sebe. Na plan privrejo tvoja čustva, občutki, žalost in podobne stvari. Kljub temu obstajajo trenutki, ko je inspiracija večja: v prostem času, biti v naravi, biti sami, prebiranje knjige, ki prebudi spomine na osebne stvari, ob poslušanju kakšne pesmi ..."


Si morala zaradi kariere kakšno stvar pozabiti, a bi jo bila rada obdržala v svojem življenju?
"Pričela sem s petimi leti, tako da pravzaprav ne poznam ničesar drugega. Skozi čas ugotoviš, da konstantno pridobivaš in izgubljaš stvari. S to kariero veliko pridobiš, a tudi veliko žrtvuješ, nimaš zasebnosti; veliko žrtvuješ zaradi potovanj, imaš veliko odgovornosti, obveznosti, ljudje pritiskajo nate. Včasih ti je zelo lepo, vendar se moraš velikokrat odpovedati osebnim stvarem. Sama ob delu skrbim, da moje osebne zadeve ostanejo zasebne, poleg tega poskušam izbirati projekte, ki mi dovoljujejo imeti zasebno življenje."

Izmed vseh krajev, ki si jih obiskala, kateri te je najbolj presenetil?
"Prvič, ko smo obiskali Brazilijo. Bilo je neverjetno. Tisti dan sem bila prijetno presenečena. Prav tako pa mi v spominu ostaja obisk Evrope. Slovenija je kraj, ki mi je zelo všeč; videti ljudi, ki govorijo povsem drug jezik, kako prepevajo v španščini je neverjetno."

Načrtuješ svojo vrnitev v te države?
"Pred kratkim sem bila v Španiji, kjer sem imela svoj prvi koncert kot solistka v Evropi. Januarja načrtujem vrnitev v Madrid, Slovenijo in Poljsko, ta mesec pa se odpravljam v Brazilijo."

Ko imaš težave ali te kaj razveseli, komu se najprej zaupaš?
"Moja mama je vedno tista, ki mi daje nasvete in podobne stvari, toda moj največji zaupnik je pisanje."

Katero mesto v tvojem življenju zaseda ljubezen?
Ljubezen je najpomembnejša od vsega, daje smisel vsemu, če nimaš z nikomer deliti svojih doživetij, ne pomenijo nič. Pomembna je ljubezen do Boga, do življenja ali do česarkoli, v kar verjameš. Rad moraš imeti samega sebe, da lahko ljubiš tudi druge. To so stvari, ki ti dovoljujejo ljubiti tvojo družino, partnerja, prijatelje, v mojem primeru tudi moje oboževalce, ljubiti je potrebno vse ljudi. Zelo lahko je imeti rad osebe, ki so ti všeč, s katerimi se razumeš, toda ljubezen je potrebno dati tudi drugim; podariti nasmešek je deliti ljubezen."

Imaš kakšen rek, ki ti vedno pomaga?
"Imeti upanje, da sama sebe opomnim, da moram zaupati vase, če hočem, da se stvari izvedejo."