nedelja, 28. februar 2016

Revija KENA: "Dulce Maria je zelo privlačna zlobnica"


Pri rosnih petih letih se je podala v svet zvezdništva in vse od takrat Dulce Maria pridno dela. Stara je šele 30 let a se je že uspela uveljaviti v svetu tako profesionalno, kot tudi zasebno. Danes je Dulce Maria močna ženska, ki se odločno bori za svoje cilje.

Začetki Dulce Marie segajo daleč nazaj, vse tja do Plaze Sesamo ter oddaje El club de Gaby, dveh otroških oddajah, v katerih je Dulce postala prepoznavna zaradi svojega sladkega glasu, katerega ohranja še danes. Takrat je bila celotna stvar za Dulce le zabava, petje pa ji je bilo zelo všeč. 

Kaj hitro so producenti televizijske hiše Televisa ugotovili kako zelo talentirana deklica je ter jo povabili k sodelovanju v številnih telenovelah, njena odskočna deska je bila telenovela El vuelo del aguila, v kateri je interpretirala Delfino.


Veliko več časa je preživela v Televisinih snemalnih studiih, kjer je kmalu dobila svojo prvo ponudbo v svetu glasbe. Šlo je za otroško skupino KIDS, s katero je leta 1997 prvič stopila na glasbeni oder prireditve Teleton. Tukaj de Dulce Maria pričela povsem novo etapo v svojem življenju, za katero si nikoli ni mislila, da jo bo popeljala tako daleč.

V začetku leta 2000 se je Dulce Maria pridružila dekliški skupini Jeans, s katero je bila skoraj dve leti. V tem času je skupina izdala album, kar nekaj pesmi pa se je prelevilo v uspešnice. Želja po igralstvu jo je vzpodbudila, da je po skoraj dveh letih zapustila skupino ter se pridružila igralski zasedbi mladinske telenovele Clase 406.

Njena kariera ter pridno in trdo delo so producenta Pedra Damiana vzpodbudili, da je pevko in igralko povabil tudi k igralski zasedbi mladinske telenovele Rebelde, v kateri je interpretirala Roberto Pardo. Dulce je znala peti in igrati, zato je imela vse lastnosti, da je lahko postala del tako velikega načrta, kot je bila skupina RBD, tako da je bilo njeno sodelovanje pri skupini neizbežno.

Nagrade Latino Grammys, zlate naklade od prodaje plošč, neverjetne turneje in številne druge stvari, ki jih dobro poznamo o tej skupini, so zvezdnici pomagali spoznati, da je glasba njena strast. Zaradi tega se je po razhodu skupine odločila za samostojno glasbeno kariero, a obenem je nekaj svojega časa še vedno posvečala igralstvu. 

Preden smo se dobili z Dulce Mario, so se nam v glavi vrtela številna vprašanja. Eno izmed njih je bilo: 'Kako lahko ima tako mlada ženska toliko zgodb o uspehu?' Iz oči v oči smo se srečali s čustveno žensko, katere glas je malce sramežljiv, obenem pa je zelo samozavestna. Prav tako smo ugotovili, da se za vso to samozavestjo skriva veliko duhovnega dela, s pomočjo katerega z nogami ostaja trdno na tleh.


Kako se počutiš ob novem televizijskem projektu?
"Zelo sem vesela vrnitve k telenovele s tem likom, ki zame predstavlja velik izziv. Prvič bom zaigrala v vlogi zlobnice, česar se že zelo veselim. Zelo dolgo časa sem se posvečala glasbi, zato sem vesela te spremembe."

Je med tabo in Renato kakšna podobnost?
"Renata je ženska brez vrednot, ki nikoli ni poznala prave ljubezni. Vajena je dobiti vse, kar si želi, ne glede na to koga bo s svojimi dejanji prizadela. Ne pomisli na posledice, niti na ljudi, ki se nahajajo v njeni bližini. Zelo drugačna je od mene, ravno zato sem vlogo sprejela. Gre za lik, ki mi predstavlja velik izziv. Ona se bori za svoje cilje, vendar to počne na najslabši možen način. Jaz tega ne počnem tako."

Kakšne vrednote si se naučila od svojih staršev, ko si pričela s to kariero?
"Začela sem pred 25 leti, ko sem bila stara 5 let. Vrednote so mi kazali skozi moje celotno življenje, zame to ni nič novega. Gre za mojo vzgojo, odraščanje, naklonjenost, ljubezen, podporo ter seveda dejstvo, da so se do mene obnašali kot do katerekoli druge osebe. Vrednote in vzgojo, ki so mi ju dali, so enake, kot so jih dali tudi mojima starejšima sestrama, zaradi svojega dela nisem bila deležna drugačnega načina življenja. Pomagali so mi ostati na trdnih tleh, pokazali so mi, kako daleč lahko pridem s trdim delom in predanostjo. Naučili so me, da moram biti čim bol preprosta, pripravljena na določene situacije ter hvaležna za vse, kar mi je dano. Renata na primer, vedno izbere najslabšo možno pot; mene so starši naučili, da se za svoje sanje borim celovito in predano, da moam biti vedno zvesta sama sebi ter svojim prepričanjem."

Trenutno si zlobnica v telenoveli Corazon que miente. Si bila kdaj zlobna v ljubezni?
"Kolikor vem, ne (smeh). Mislim, da sem bila. Rečem lahko, da ne, vendar pa je zgodba povsem drugačna, ko končaš razmerje. Ne da bi se tega zavedal, lahko nekoga zelo prizadeneš. Da pa bi bila komu kdaj naredila kaj posebej zlobnega? Kolikor vem, ne."

So ti kdaj lagali?
"Seveda. Komu pa niso?"

Kaj je bil navdih za pesem Dejarte de amar?
"Del navdiha sem dobila od Renate, ki je zelo osamljena. Vendar pa ob pisanju nisem mislila le na lik, razmišljala sem tudi o svojem otroštvu ter o številnih situacijah, ki sem jih doživela tudi sama. Trenutke, ko moraš lagati tudi sam sebi, saj ne moreš biti z osebo, katero ljubiš. Zato se moraš pretvarjati, kako si vesel in kako nadaljuješ s svojim življenjem, čeprav so zadeve v resnici povsem drugačne. To se najpogosteje zgodi, ko končaš ljubezensko razmerje. To je nekaj, kar sem doživela tudi sama in sem mnenja, da se lahko veliko ljudi poistoveti z besedilom."

Bomo na prihajajoči plošči slišali več pesmi, ki jih boš napisala sama?
"Pesmi, ki jih napišem sama, govorijo o mojih izkušnjah in doživetjih, o stvareh, ki jih doživljam ali pa so se mi zgodile v preteklosti ter o stvareh, ki so jih doživeli moji prijatelji ali oboževalci. Delno mi je ravno zaradi tega glasba tako zelo všeč, saj lahko s svetom delim svoje izkušnje, tako vsi vedo, da se dobro zavedam, kakšen je občutek. Prav tako obstajajo pesmi, s katerimi se ne morem poistovetiti, pa čeprav sem jih napisala sama. Trenutno šele iščemo pesmi za prihajajočo ploščo."

Kaj nam bo prinesla nova plošča?
"Povem lahko, da bomo v glasbo vključili nove zvoke. Sodelovala bom z novimi, zelo dobrimi, producenti. Zvrst bo še vedno pop, a na malce drugačen način. Na primer, pesem Dejarte de amar ima malce bolj elektronski prizvok. Ko sem jo prvič slišala v celoti me je navdušila. Je skoraj balada in na nek način je majhen prikaz tega, kar še prihaja."


Veliko žensk rado spremeni odločitve o prioritetah, nekatere se na primer odločijo za poroko in otroke. Katere so tvoje prioritete?
"Trenutno sem osredotočena na svojo kariero. Vso svojo pozornost trenutno posvečam telenoveli, ker pa gre za kratko zgodbo, lahko ob tem razmišljam tudi o načrtih za prihodnost. Mislim da v življenju pridejo trenutki in etape, ko se moraš posvetiti tudi drugim stvarem. Trenutno delam na tem. Vendar pa to ne pomeni, da ne bi mogla v tem času spoznati tiste posebne osebe, ki bi mi življenje obrnila na glavo."

Kako preživljaš tolikšen uspeh,  katerim se soočaš v svoji karieri?
"Veliko ljudi vidi samo rezultat, ne vidijo pa vsega, kar je bilo potrebno narediti in dati za celoten projekt, kakršen je glasbena plošča, film, turneja ali telenovela. Veliko stvari je potrebno žrtvovati, ob strani pustiti določene stvari za dosego drugih, pomembnejših stvari. Po drugi strani pa sem vesela, da lahko vse to delim z ljudmi, ki jih imam najraje, s svojo družino. ko sem z njimi, občutim popoln mir. Rada sem s svojimi najbližjimi, rada vidim, da mi nudijo zavetje in toplino. So resnični ljudje, ki me imajo radi kot osebo, ne kot slavo, ki jo predstavlja moje ime. Prav tako rada pišem, tako se povežem z vsemi čustvi in občutki, ki divjajo v moji notranjosti. Ob takšni obilici dela preprosto pozabiš, kaj se dogaja s tabo."

Česa ne moreš odpustiti?
"Na žalost znam biti precej zamerljiva. Sem zelo impulzivna in se hitro ter močno razjezim, toda jeza in zamera ne ostaneta v meni, znam odpustiti. Jaz ne morem soditi ljudi, lahko odpustim, vendar pa stvari ne pozabim, zaradi česar si je težko znova pridobiti moje zaupanje. Ne prenašam izdaje, laži, krivic, nelojalnosti, nezvestobe. Odpustim vse, vendar pa to ne pomeni, da bom tej osebi znova zaupala."

Kako krepiš in ohranjaš svojo samozavest?
"Zadovoljen moraš biti sam s sabo. V mojem primeru mi zelo pomaga moja vera v Boga. Pomembno je, da sprejmemo sebe takšne, kakršni smo, saj so stereotipi o lepoti, kakršne nam vsiljuje družba, povsem nedosegljivi. Najhuje je to v najstniških letih, ko se sprašuješ: Sem dovolj lepa? Izgledam dobro ali ne? Na koncu iščemo vedno tisto, kar družba smatra za lepo in primerno. Najprej je potrebno vedeti kakšni smo, poskušati moramo biti vsak dan boljše osebe, moramo se sprejeti in se imeti radi. Vedeti moramo, kaj lahko nekomu ponudimo, saj je konec koncev to tisto, kar je največ vredno. Ko govorimo o ljubezni do samih sebe je potrebno paziti na prehrano, telovaditi, piti vodo, uživati zdravo prehrano. Tako jaz poskušam ohranjati svojo samozavest. Poiskati moramo svoje dobre lastnosti, jih izkoristiti za svoje boljše počutje."

Si se kdaj soočala s težavami, povezanimi s samozavestjo?
"Ko sem imela približno 13 let. V tisti etapi se prebirala številne revije, se opazovala v ogledalu ter sem iskala samo sebe. V revijah vidiš manekenke in želiš jim biti podobna, takrat sem se počutila zelo negotovo. Vendar je hitro minilo, saj nikoli nisem rada sledila pravilom ali zahtevam družbe. Če vsi na glavi nosijo plišastega medvedka, še ne pomeni, da ga bom jaz tudi. To je del tvoje identitete in to je tisto, kar ti da samozavest. Po drugi strani pa moramo te stvari razčistiti sami s sabo, saj se bo vedno našla kakšna oseba, lepša od tebe, še posebej v današnjih časih, ko se ljudje vedno bolj množično podajajo na lepotne operacije. Bolj naravno kot boste živeli, bolj zdravo bo vaše življenje. Povedala vam bom eno anekdoto: nekega dne sem bila zelo utrujena, spala nisem skoraj nič, občutek sem imela, da imam ves obraz otečen, naslednji dan pa sem morala izgledati popolno. Vzela sem en diuretik (zdravilo, ki poveča izločanje vode iz telesa) in mislila sem, da bom umrla! Na takšne stvari mislim, ko rečem, da moramo paziti nase in na svoje zdravje."

Kako se počutiš ob dejstvu, da si pranečakinja Fride Kahlo?
"Občudujem jo in sem ponosna na dejstvo, da sva si v sorodu. Žalostno je, da je morala toliko pretrpeti, živela je zelo težko življenje, vendar je vso svojo bolečino znala preliti v umetnost. To je zame velik navdih. V zadnjem času sem prebrala številne stvari, ki jih je napisala in v teh njenih besedah in občutkih prepoznam samo sebe. Včasih jo vidim na kaki družinski fotografiji, ko je bila še otrok in počutim se zelo lepo ob zavedanju, da je bila del moje družine."

Si po Fridi kaj podedovala?
"Mislim da malce njene norosti (smeh). Malce te potrebe po izražanju, po izražanju bolečine, življenja, čustev, veselja in strasti. Ni pomembno ali to izražanje poteka z glasbo, interpretacijo kakšnega lika ali pa z risanjem. Jaz občutim to isto potrebo."


Najbolj sladke skrivnosti

Dulce Maria ima hobi, o katerem se ne govori veliko: zelo rada riše in je tudi zelo nadarjena. Ob teh številnih risbah se je Dulce odločila za majhen posel, s katerim bo javnosti pokazala tudi svojo, bolj kreativno, plat. Njena ideja je svoje risbe uporabiti kot motive na termovkah in skodelicah, s pomočjo katerih lahko ima vsak oboževalec doma nekaj, kar je nastalo izpod njenih nadarjenih, spretnih rok. "Zadeva je trenutno le majhna ideja, vendar pa bi jo rada razvila v nekaj več," je dejala.


Fundacija Dulce amanecer

Dulce Maria ima v lasti fundacijo, s katero pomaga pri posebnih projektih. S fundacijo Dulce Amanecer, Dulce zbira donacije skupaj s svojimi oboževalci, zbran denar pa potem donirajo drugim organizacijam, ki pomagajo ženskam in otrokom. "Skupaj z oboževalci pripravimo kakšno manjšo prireditev, na kateri dam na dražbo svoja oblačila. Zbran denar nato podarimo organizacijam, ki niso tako zelo znane, a pomagajo tistim, ki to resnično potrebujejo," Čeprav Dulce za fundacijo nima veliko časa, pevka in igralka priznava, da ji oboževalci po vsem svetu pomagajo, saj počnejo številna dobrodelna dela v imenu njene fundacije.

Vir: Revija KENA