četrtek, 25. februar 2016

Dulce Maria priznava, da je vloga zlobnice velik izziv


Zaigrati v vlogi zlobnice ni tako zelo lahko, kot se sliši. Takšnega mnenja je mehiška igralka Dulce Maria, ki je v svetu telenovel prava veteranka, kljub temu pa se je v telenoveli Corazon que miente prvič pojavila v vlogi zlobnice Renate Ferrer.

"Ta vloga je zelo drugačna od mojih prejšnjih vlog. To je moja prva vloga zlobnice, vendar pa je Renata zelo posebna, saj ni tiste vrste lik, ki ga vidiš in rečeš, 'aha, ta je pa zlobna'," je pevka povedala v intervjuju za Mezcal TV. "Trudi se biti prijazna, večina preostalih likov meni, da je dobra oseba; in ravno to zame predstavlja izziv, saj je zelo šarmantna in prijazna," je pojasnila.

Njen lik v telenoveli pa je zelo drugačen od Dulce Marie: "Renata mi ni nič podobna, sama sem v resničnem življenju zelo drugačna od nje."

Zaradi vloge Renate, se je Dulce Maria morala odreži svoji, že zelo značilni in prepoznavni, rdeči barvi las. "Na splošno je ljudem ta pričeska bolj všeč, kot prejšnja. Mojo rdečo barvo las so vedno povezovali z vlogo Roberte iz telenovele Rebelde," je še povedala.

Vir: People