četrtek, 4. februar 2016

HOY: Dulce Maria o novi plošči in knjigi Dulce amargo


V intervjuju za oddajo HOY je Dulce Maria spregovorila o knjigi Dulce amargo ter seveda o že težko pričakovani, tretji plošči.


"Trenutno ne razmišljam o novi knjigi. Morda kdaj v prihodnosti. Izkušnja ob izdaji je bila zelo lepa. Okoli nas je veliko najstnikov, ki preživljajo zelo težke preizkušnje. Na žalost je vsak dan več ljudi, ki se odločijo za samomor. Včasih te ljudje ravno zato poiščejo, saj se morda poistovetijo s kakšno pesmijo, sporočilom, likom ... to je moj način, da se jim približam. Tudi jaz sem preživljala težke trenutke, a sem še vedno tu. Ne smemo se predati, boriti se moramo. Ta knjiga je za takšne ljudi. Hvala bogu je knjiga prišla v številne roke. Če se lahko dotaknem enega samega srca in mu vlijem kanček upanja, mi to pomeni veliko več kot karkoli drugega," je dejala.

Vir videoposnetka: Renata CQM