četrtek, 18. februar 2016

Mujer DF: Dulce Maria, ženska, ki se bori za svoje cilje


Pri svojem 30. letu starosti, Dulce Maria za sabo pušča že kar 25 let kariere. Na socialnih omrežjih ima na milijone sledilcev, je večstranska oseba, ki se je morala močno boriti za svoj obstanek v svetu slavnih. Je pevka, igralka in pisateljica, je zelo zrela za svoja leta in polna pozitivne energije. Na odrih daje vse od sebe, prejela je številne nagrade in nominacije na različnih področjih in je s svojim delom brez dvoma pustila svoj pečat med ljudmi.

Kdo je Dulce Maria?
"Sem 30 letna ženska z 25 leti kariere. Sem odkrita, ne pretvarjam se, poskušam se držati stvari, ki jih izrečem in počnem. Sem sanjava, vztrajna in strastna. Vedno poskušam imeti sanje in jasno začrtane cilje, katere želim doseči. Ljudem želim dati pozitivna sporočila, svoj čas rada preživljam z družino in prijatelji, sem precej mirne narave."

Zakaj svet glasbe in igralstva?
"S tem delom sem pričela, ko sem bila stara pet let. Tega nisem ravno izbrala, pri petih letih se nisem kar zbudila in rekla, to si želim početi. Moji sestri sta imeli glasbeno skupino, ukvarjali pa sta se tudi s snemanjem reklamnih oglasov. Nekega dne sta me vzeli s seboj na delo, kasneje pa so me poklicali in mi ponudili vlogo. Zame je bilo to nekaj povsem vsakdanjega. Malce kasneje sem pričela tudi s snemanjem telenovel, vse skupaj pa mi je bilo nekako samoumevno. Šele pri 15. letih, ko sem bila članica skupine Jeans, sem se pričela zavedati, da je to pravzaprav moj poklic, ki ga bom opravljala vso življenje."

Kaj te je v tvoji karieri najbolj zaznamovalo?
"Brez dvoma je bila to telenovela Rebelde. Spremenila je moje življenje. Bila je neverjetna izkušnja, ki mi je odprla vrata v veliko src ter v veliko krajev po vsem svetu. Nikoli si nisem mislila, da me bodo poznali ljudje v državah, kot so Srbija, Slovenija, Romunija, Bosna, Izrael ter celotna Latinska Amerika. Ta izkušnja je zaznamovala moje življenje. Prepevanje na tako velikih stadionih, kot je Maracana v Braziliji, ter biti priča tolikšni ljubezni, ki ti jo izkazujejo ljudje ... takrat sem ugotovila, da me resnično slišijo, in dali so mi še večjo željo in voljo nadaljevati v svetu glasbe in igralstva. Zelo rada se izražam s petjem, slikanjem, pisanjem, igranjem in ravno to mi je dalo voljo, da še naprej pišem pesmi, da se bolj posvetim glasbi, s katero pridem v veliko bolj oseben stik z ljudmi. Takrat sem doživljala veliko novih izkušenj, bila sem daleč stran od družine, dela je bilo čez glavo, delo je potekalo pod velikim pritiskom, obenem pa ti je na tisoče ljudi izkazovalo svojo naklonjenost in ljubezen. Čeprav je bila ta izkušnja neverjetna, pa sem ravno takrat preživljala najtežje trenutke v mojem življenju. Bila sem osamljena, ves prosti čas sem preživljala v hotelih ali na letalih, bila sem daleč stran od družine. V tistem času sem veliko pisala in samo tako sem lahko ostala v stiku s svojim notranjim jaz-om."

Kakšni so tvoji prihajajoči projekti?
"V preteklem letu sem zaključila turnejo Sin fronteras, s katero sem obiskala Čile, Brazilijo, Argentino, Španijo, Slovenijo in Poljsko. Ravno novembra, ko sem zaključevala s turnejo po Evropi, so me poklicali, ter mi ponudili vlogo zlobnice v telenoveli Corazon que miente. Kar nekaj časa nisem sprejela vlog v telenovelah, saj sem se popolnoma posvetila glasbi, glasbenim ploščam in turnejam, zaradi česar se nisem mogla podati v večmesečni projekt, ki ga predstavlja vloga v telenoveli. Sedaj komaj pričenjam s pripravami za novo ploščo, kar vzame precej časa, zaradi česar lahko posnamem tudi kakšno melodramo, še posebej sedaj, ko so spremenili format in so telenovele veliko krajše. Nekje aprila bi morala zaključiti s snemanji. Z veseljem se na televizijske zaslone vračam s tako pomembnim likom, kot je zlobnica v zgodbi. Gre za lik, ki je zloben, obenem pa tudi smešen in ima dober razlog za takšno obnašanje. Zelo mi je všeč lik Renate Ferrer, ki je sedaj že del moje kariere."




Kakšni so tvoji cilji za prihodnost?
"Nova plošča. Pripraviti želim nekaj drugačnega, nekaj boljšega kot je bila prejšnja plošča. Želim osvojiti večjo publiko, več src. Upam, da bo ljudem všeč tudi moja vloga Renate. Prav tako poskušam s pisanjem besedil, v katera želim vnesti čim boljše ideje. Trenutno imata ta dva projekta mojo celotno pozornost. Če se mi bodo ponudile kakšne druge priložnosti, pa še bom videla, kakšne bodo moje odločitve. Trenutno sta ta dva projekta precej velika in zahtevna, ki iz mene posrkata velik del energije."

Kako se vidiš čez 5 let?
"Ob sebi bi rada imela nekoga, s komer bi lahko delila svoje življenje. Rada bi se še naprej izražala na takšen način, kot sem se do sedaj. Rada bi še naprej pomagala socialno ogroženim ljudem. Čim več časa bi rada preživela s svojo družino. Hvala bogu sem do sedaj imela priložnost, da sem lahko izbirala, katere projekte si želim in katere ne, za kar sem zelo hvaležna."

Tri stvari, ki jih tvoji oboževalci o tebi ne vedo?
"Na snemanjih ne maram kumaric, ki jih prodajajo v hamburgerjih. Rodila sem se na poti v bolnišnico, z mamo nisva uspeli priti pravočasno do porodniške sobe. Ne maram več toliko zabav, kot na primer pred petimi leti. Ljudje v tebi vidijo lik in sploh ne vedo kakšna oseba si v resnici."

Kakšno sporočilo za bralce?
"Pomembno je, da sprejmemo sami sebe, saj se lepota vsake osebe prične v naši notranjosti, imeti se moramo radi, ceniti moramo sami sebe. Ne smemo dovoliti, da bi družba z nami manipulirala. Paziti moramo na svoje zdravje, bodimo lepe, vendar se zaradi tega ne rabimo zatekati k plastičnim operacijam. Če nimaš rad samega sebe, ne moreš pričakovati, da te bo imel rad nekdo drug."

Komu dolguješ svojo hvaležnost?
"Bogu. Daje nam življenje, vsak dan je nova priložnost. Daje nam življenje, ljubezen, delo, družino. Ne pozabimo, da so nam najlepše stvari vedno podarjene: sončni vzhod in zahod, vsak dan nam naslika drugačno naravo, kar lahko vsi cenijo in česar nihče ne more kupiti. Delo, možnost izbiranja projektov in ljubezen, ki mi jo izkazujejo oboževalci je brez dvoma nekaj, za kar sem zelo hvaležna."

Na kaj pomisliš ko slišiš besedo Mehika?
"Moje korenine, moj dom, moje gnezdece, moj ponos, tradicije, kultura, zgodovina ... še vedno je toliko krajev, ki so še vedno ohranjeni, kot so plaže, gozdovi, in so prečudoviti. Zelo mi je všeč zapuščina Fride Kahlo."

Vir: Mujer DF, DulceOnlineNews