četrtek, 4. februar 2016

Dulce Maria v intervjuju za Canal de las Estrellas


Kot uvod v zelo uspešno predstavitev telenovele Corazon que miente, so se ustvarjalci programa Canal de las estrellas odločili napraviti kratke intervjuje z igralci, ki so jih predvajali v živo preko aplikacije Periscope. Med izbranimi igralci oziroma igralkami je bila tudi Dulce Maria.


Prvo kar Dulce Maria zakriči v kamero, ko ji novinarka pojasni, da gre za Periscope, katerega so prosili gledalci, je: "Živijo moji dragi bojevniki."

Kdo bo Renata?
"Najprej lepo pozdravljeni vsi, ki nas gledate. Renata je zlobnica v tej zgodbi. Je Alonsova sestrična. Je zelo osamljena, je sirota in je doživela zelo težke preizkušnje. Pripravljena je storiti karkoli za dosego svojih ciljev. Vendar pa ni tipična zlobnica, kateri vidiš v nekaj scenah in rečeš 'aha, ta pa je negativka v tej zgodbi'. Mislim, da je ona prepričana, da je dobra oseba in misli, da vse dela tako, kot je prav. Velika večina ljudi, recimo 90% likov v zgodbi verjamejo njeni igri in so prepričani, da je dobra oseba, saj je do vseh zelo prijazna, v resnici pa zapleta stvari, ustvarja spletke in ves čas spreminja mnenje. Zame to predstavlja velik izziv, saj sem v resničnem življenju njeno pravo nasprotje. Renata ne pozna previdnosti, počne vse kar hoče, da bi dosegla svoje."

Veliko ljudi te je želelo po dolgem času znova videti v telenoveli. Kaj je pritegnilo tvojo pozornost, da si se odločila sprejeti to vlogo?
"Najprej je prišlo povabilo, katerega resnično nisem pričakovala. Mapat je zelo dobra producentka in ima za sabo neverjetno ekipo. Poslali so mi scenarij. Opis lika mi je bil zelo všeč, Renata me je ujela v svojo mrežo. Po drugi strani moram reči, da sem imela srečo, da imam malce bolj sproščen urnik te mesece, zaradi česar sem se lahko osredotočila na snemanja in na interpretacijo lika. Kar nekaj let nisem snemala telenovel, saj sem se osredotočila na glasbo, zaradi česar nisem imela časa še za vlogo v telenoveli. Ker pa sem ravno zaključila turnejo, sem se lahko posvetila temu, seveda pa nisem pozabila na glasbo, saj že pišem besedila za novo ploščo. Prav tako bom posnela pesem, ki sem jo napisala posebej za to telenovelo. Kmalu vam bom lahko zaupala naslov."

Za konec je vse gledalce povabila k ogledu telenovele.
"8. februarja ne zamudite telenovele Corazon que miente. Takrat se prične prva etapa, v kateri bodo naši liki še otroci. V drugem tednu pa nas boste lahko videli kot odrasle. Vendar pa ne zamudite prvega tedna, da boste vedeli o čem govori zgodba."

Vir videoposnetka: Renata CQM