petek, 5. februar 2016

Dulce Maria, čutna in drzna zlobnica


Odkar je Dulce Maria nazadnje posnela celotno telenovelo, od prvega do zadnjega dela, je minilo že več kot šest let. Sedaj se na televizijske zaslone vrača v melodrami Corazon que miente, kjer bo interpretirala zlobnico Renato. Upa, da bo javnost njen trud in delo sprejela pozitivno ter ji poklonila pozitivne kritike. 

"Občutek je zelo čuden. Bomo videli, kako bodo zadevo sprejeli ljudje, ki so me vajeni videvati v povsem drugačnih vlogah. Zame, kot igralko, je interpretacija Renate velik izziv," je igralka povedala med predstavitvijo melodrame, na katero je prišla oblečena v zelo drzno rdečo obleko.

"Takšna je Renata, čutna in drzna," je dejala. Njeno delo v tej melodrami pa bo dvojno, saj bo prispevala tudi svojo pesem.

"Ta projekt predstavlja mojo vrnitev na televizijske zaslone, zanj pa sem se odločila zaradi lika, zaradi zgodbe in tudi zato, ker sem zaključila turnejo. V telenovelo bo vključena tudi moja pesem. Predvajana bo ob zaključku vsakega dela, včasih jo bo mogoče slišati tudi med scenami. Gre za pesem, katere besedilo sem že napisala," je pojasnila.

Poleg telenovele in intenzivnih snemanj, se Dulce Maria ukvarja tudi s pripravo nove plošče, za katero že pridno piše pesmi. 

"Delo za novo ploščo je že v teku, čeprav ne bo izšel kmalu. S snemanji bom zaključila aprila, takrat pa bom ves svoj čas lahko namenila snemanju plošče. Seveda žanra plošče ne bom spreminjala, še vedno bo pop. Pogovarjala sem se že z nekaj producenti, ki so pripravljeni sodelovati z mano, vendar pa še ni nič konkretno dorečeno," je zaključila.