petek, 5. februar 2016

Dulce Maria bo posnela pesem za telenovelo Corazon que miente

Pevka in igralka je dejala, da bo pesem verjetno vključila na svojo novo ploščo, ob čemer je dejala: "Pesem govori o trenutkih, ko moraš prikriti svojo žalost in stopiti v svet, ali pa, ko ljubiš nekoga a moraš brez te osebe živeti dalje."


Dulce je zanikala, da trpi za motnjami prehranjevanja in je izpostavila, da svojo vitko postavo dolguje zdravi prehrani. "Že pred časom sem iz svojega jedilnika odstranila meso ter se posvetila zdravi dieti, k temu je malce pripomoglo tudi delo. Ne gre za strogo dieto, preprosto sem zaradi svojega zdravja iz svojega jedilnika izbrisala meso, vendar pa nisem vegetarijanka. Trudim se jesti čim bolj zdravo, to bi moral storiti vsak izmed nas," je dejala.

Spregovorila je tudi o svojem liku v telenoveli Corazon que miente, Renati, ženski, ki bi naredila karkoli, da bi dosegla svoje. "Gre za lik, ki v veliki meri uporablja čutnost za dosego svojih ciljev. Je negativka, vendar pa ni tipična zlobnica, kakršnih smo vajeni. Kar 90% likov v telenoveli verjame, da je dobra oseba, saj je do vseh prijazna in ustrežljiva. Mislim da celo sama verjame v svojo dobroto, saj globoko v sebi skriva svojo človeško plat. Je sirota, preživela je kar nekaj težkih trenutkov. V zgodbi je pripravljena storiti karkoli za dosego svojih ciljev: Alonsovo ljubezen in ambicije družine Ferrer," je dejala.

Ta lik je zanjo predstavljal velik izziv, saj je telenovele za nekaj let postavila na stranski tir, vrača pa se s pomembno vlogo, tako javnost kot oboževalci od nje pričakujejo le najboljše, zaradi česar na svojih ramenih nosi veliko odgovornost. Kljub temu je vesela, da je lahko del tega projekta. Vendar pa zagotavlja, da ob tem ne zanemarja svoje glasbene kariere.

"Pred kratkim sem zaključila promocijo in turnejo albuma Sin fronteras. Povedati moram, da me soigralci in produkcija podpirajo, saj bodo v telenovelo vključili tudi mojo pesem, katero sem posebej za to priložnost napisala sama. Na nek način opisuje zgodbo telenovele in bo najverjetneje tudi na moji novi plošči. "Pesem govori o trenutkih, ko moraš prikriti svojo žalost in stopiti v svet, ali pa, ko ljubiš nekoga a moraš brez te osebe živeti dalje."