ponedeljek, 8. februar 2016

Dulce Maria se bo lotila čutnega zapeljevanja v telenoveli Corazon que miente


Igralka Dulce Maria se k telenovelam vrača, tokrat z likom, ki bo na plan potegnil vso njeno čutno zapeljivost, s katero bo kot Renata dosegala zastavljene cilje. Nekdanja članica skupine RBD bo v vlogi negativke zaigrala ob Thelmi Madrigal in Pablu Lylu. "Zaigrala bom v vlogi Renate, ženske, ki se poigrava z zapeljevanjem, saj se dobro zaveda, da lahko na ta način manipulira z moškimi. Obenem poskuša ljudi okoli sebe prepričati, da je dobra oseba, kar verjame tudi sama. Njene ambicije pa postanejo še večje, ko se zaljubi in je pripravljena storiti karkoli, da bi osvojila srce Alonsa," je dejala.

Dodala je, da ta vloga od nje zahteva veliko koncentracije, obenem pa je velik izziv v njeni karieri. "Renata je povrhu vsega sirota in ravno zaradi pomanjkanja starševske ljubezni in nadzora postane takšna, kakršna je. Zelo dobro se zaveda svojih vrlin, s katerimi lahko skoraj vedno doseže kar si želi," je dejala.

Del tega izziva je, da morajo ljudje verjeti njeni igri. "Da, to je največji izziv. Poleg tega se na zaslone vračam z drugo pričesko, drugim likom, drugo zgodbo ... sedaj je odvisno od mene, da iz tega ustvarim nekaj novega, da ljudje verjamejo temu kar vidijo, pomembno pa je tudi, da ne najdejo podrobnosti ali primerjav z liki, ki sem jih interpretirala v preteklosti."

Poleg tega bo Dulce v telenovelo vključila tudi pesem, telenovela pa se bo zaradi skrajšane produkcije, novost pri Televisi, na televizijskih zaslonih predvajala le štiri mesece. "Sama se bom v zgodbi pojavila približno teden dni po prvem delu. Ponudila se mi je priložnost, da bom v telenovelo lahko vključila tudi svojo pesem, kar me navdaja z veseljem," je povedala pevka.

Igralka je za javnost znova zanikala težave s prehranjevanjem, saj je v zadnjem času zelo vitka. "Edino kar sem storila je, da sem iz svojega jedilnika odstranila meso, nisem ga povsem odstranila, sem pa količino zaužitega mesa drastično zmanjšala. Ne držim se nobene diete, poskušam zdravo živeti, telovadim, imam pa tudi veliko dela," je dejala.

Pevka in igralka, ki ima v Mehiki na tisoče oboževalcev, še več pa po celotni Južni Ameriki, je prepričana, da bodo oboževalci z njeno novo vlogo in opravljenim delom delo zadovoljni. "V novi vlogi me še sploh niso videli, pa so me na socialnih omrežjih že zasuli s pohvalami in komplimenti. Tako oni kot tudi jaz sama že težko pričakujemo, da se bo melodrama pričela predvajati na televizijskih zaslonih. Upam, da jih ne bom razočarala. Sama sem prepričana, da sem svoje delo opravila dobro in sem hvaležna za to priložnost, ki mi je bila dana," je zaključila.