torek, 18. april 2017

Sofia Oliveira spregovorila o Dulce Marii


Sofia Oliveira je 17-letno dekle, ki je v Braziliji pravi internetni fenomen. Uspela je kot pevka, oči javnosti pa je nase pritegnila z videoposnetki svojih pevskih sposobnosti, katere objavlja na Youtubu. Za spletni portal Latinos Brasil je mladenka spregovorila tudi o Dulce Marii, s katero je v Curitibi tudi nastopila.

"V preteklosti sem bila velika oboževalka skupine RBD. Glasno sem prepevala njihove pesmi, naučila sem se njihovih koreografij, zelo rada sem se oblačila v ista oblačila kot oni ... Res sem jih oboževala, a si nikoli nisem predstavljala, da bom nekega dne z eno izmed članic skupine stala na odru. To je bila zame čudovita izkušnja, Dulce neizmerno občudujem, všeč mi je njeno delo. Kar nisem mogla verjeti, ko me je povabila na enega izmed svojih koncertov. Izpolnile so se mi sanje, v čast mi je bilo prepevati z njo," je dejala.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!