ponedeljek, 10. april 2017

Dulce Maria o novem albumu, koncerti v Braziliji in Donaldu Trumpu


Najverjetneje se njenega imena spomnite še iz telenovele Rebelde ter njenega sodelovanja v skupini RBD, a v resnici je Dulce Maria segla veliko dlje od teh dveh projektov. Mehičanka je igralka, pevka, skladateljica, pisateljica in model. Že pred fenomenom, ki sta ga predstavljali zgoraj omenjeni telenovela in skupina, je pevka nastopila že v nekaj telenovelah in reklamnih oglasih, za sabo pa je imela tudi že solidno glasbeno kariero. Pred nekaj leti je ustanovila fundacijo Dulce Amanecer, ki z zbranimi denarnimi sredstvi nudi pomoč avtohtonim ženskam, otrokom ter državam, ki so utršele škodo zaradi naravnih nesreč.

S, pred kratkim izdanim albumom DM, je Dulce Maria s svojo novo turnejo obiskala Brazilijo, kjer so se z njo pogovarjali novinarji spletnega portala It-Pop. V nadaljevanju si lahko preberete kaj jim je zvezdnica zaupala.

Preden pričnemo s podrobnejšim intervjujem, imamo za vas eno pomembno vprašanje. Ali ste že naveličani ves čas odgovarjati na vprašanja, povezana s skupino RBD? Vam je neudobno odgovarjati na takšna vprašanja, ki segajo tako daleč v preteklost?
Oh, ne, sploh ne. Skupina RBD je bila, vključno s telenovelo, projekt, ki je zaznamoval moje življenje v poklicnem in zasebnem smislu. Na ta čas se spominjam z naklonjenostjo in ljubeznijo. Ni mi neudobno odgovarjati na ta vprašanja, čeprav sem trenutno bolj kot na preteklost, osredotočena na prihajajoče projekte ter seveda na promocijo albuma.

Dobro. To vprašanje smo vam zastavili z razlogom. Že vrsto let sem vaš oboževalec in imam za vas vprašanje, ki bo končno potešilo mojo radovednost. Ste na albumih, ki ste jih izdali v portugalskem jeziku, res prepevali vi? Kako ste se naučili našega jezika?
Da, vse vokale in besedila smo prepevali mi osebno. Imeli smo učitelja, ki nam je pomagal pri izgovorjavi. Med našimi obiski v Braziliji smo tolikokrat slišali vaša vprašanja in pogovore, da smo se kaj hitro naučili nekaj besed, s katerimi smo se lahko brez težav sporazumevali z oboževalci in novinarji. V portugalskem jeziku je veliko težje govoriti, kot pa brati ali razumeti.

Skupina RBD je bila v Braziliji pravi fenomen. So bili občutki enaki tudi v drugih državah?
Da, v Braziliji smo kaj hitro postali fenomen. Nikoli nismo pričakovali tolikšne evforije. Vso to dogajanje nas je močno presenetilo in Brazilija je ena izmed držav, katero ljubim. Tudi v Mehiki nam je šlo zelo dobro, toda v Braziliji je bila večja evforija. 


Ste člani skupine še vedno v stiku? Imate prijateljski odnos? Ali pa ste šli vsak po svoje in se na smrt sovražite (smeh)?
Dejstvo je, da smo po razhodu skupine velik del svojega časa namenili razvijanju naših samostojnih karier, življenj in projektov. Le redkokdaj se vidimo, skoraj nikoli pravzaprav. Seveda se imamo radi, ko se srečamo si povemo kako smo in kaj se dogaja v naših življenjih. Na žalost pa se ne slišimo ali pogovarjamo vsak dan.

Samostojna turneja je zelo drugačna od tistih, ki ste jih imeli s skupino. Kaj vam je sedaj pri turnejah najbolj všeč in kaj najmanj?
Res je, da so samostojni koncerti zelo drugačnih od tistih s skupino. Takrat nas je bilo šest, delo je bilo razdeljeno, prepevali smo v sklopih, na koncertih nas je pozdravilo na tisoče ljudi na stadionih. To je bila čudovita izkušnja. Vendar pa ti samostojna turneja prinese večje osebno zadovoljstvo, saj imam večji nadzor nad ljudmi in dogajanjem, mojih koncertov se udeležijo oboževalci, ki me res želijo videti. Seveda je na mojih ramenih tudi večja odgovornost, veliko večja pravzaprav, a to doprinese tudi k večjemu osebnemu zadovoljstvu.

Trenutno promovirate vaš novi album, z naslovom DM. Kaj nam lahko o njem poveste? Je na albumu kakšna pesem, ki vam je najljubša?
Med ustvarjanjem tega albuma sem sodelovala z drugimi producenti, kot pri prejšnjih dveh. Sodelovala sem tudi z Joeyjem Montano pri pesmi Volvamos, ki je bila tudi drugi single albuma. Všeč so mi besedila pa tudi zvok. Reči moram, da je izmed vseh treh ravno ta zadnji moj najljubši album. 

Vsi so navdušeni nad prihajajočimi koncerti v Braziliji. Kako se bodo le ti razlikovali od tistih prejšnjih koncertov, katerim smo bili priča v naši državi? Boste zapeli tudi kakšno nikoli objavljeno pesem?
Ti koncerti v Braziliji bodo drugačni od prejšnjih. Tukaj sem že predstavila album Sin fronteras, zato se nisem želela vrniti z enakimi koncerti, želela sem pripraviti nekaj novega, drugačnega, nekaj, za kar bo vredno kupiti vstopnice. Zato sem datume koncertov tudi prestavila na čas po izidu albuma, saj sem lahko tako v koncert vključila nove pesmi ter pripravila nova presenečenja.


Precej znano je, da vam je všeč brazilska glasba, sodelovali pa ste že tudi s kar nekaj brazilskimi izvajalci. Boste na koncertih imeli kakšne posebne povabljence?
Seveda bi si želela imeti posebne povabljence na koncertih, a trenutno ni še nič potrjenega. Imamo sezname izvajalcev, s katerimi bi se pred koncerti želela tudi srečati, opraviti kakšno vajo. Vse se bo uredilo ob pravem času.

Nekatere izmed vaših oboževalcev zanima, zakaj na vaših koncertih ne plešete?
Na svojih samostojnih albumih imam v veliki večini same romantične pesmi, balade, na katere se ravno ne da veliko plesati. Povrhu vsega pa sem s skupino RBD in tudi drugimi skupinami, katerih članica sem bila, vedno imela neke koreografije, katerih se je bilo potrebno naučiti. Veliko raje se osredotočim na petje v živo, čustva in občutke, zato svojega časa ne posvečam še koreografijam, ki niso del mojega projekta, niso moje prioritete. Pri tej turneji me spremljajo plesalci, ki ustvarjajo svoje koreografije, pri katerih tudi sama občasno sodelujem. 

Sledite razpravam o politiki? Imamo Donalda Trumpa, ki Mehičane preganja iz ZDA. Kakšno je vaše mnenje o sovražnem govoru?
Ker smo vsi ljudje, se mi zdi pomembno, da smo enotni in ne iščemo razlogov, ki nas razlikujejo ali ločujejo. Ne smemo pozabiti, da smo skupaj močnejši od ene same osebe. S tem govorim o vladah vseh držav. Skupaj smo močnejši. Naša ljubezen in naša srca so močnejša od tistega, kar nas ločuje, zato moramo za naše dobro izkoristiti vse, kar imamo na dosegu svojih rok. Sama skušam ljudi združevati s svojo glasbo. Želim združiti države in zastave, ne glede na spol, jezik ali razdaljo, ki nas ločuje. Konec koncev smo vsi božji otroci. Ljubezen in čustva nas lahko združijo in to želim sama doseči s svojim delom.


Imate še kakšne neizpolnjene sanje?
Seveda, imam še veliko sanj, ki jih želim uresničiti. Kot ženska in umetnica si zelo nerada zastavljam dolgoročne cilje, saj nerada načrtujem. Nikoli nisem zanikala, da se držim le kratkoročnih načrtov, pa še teh ne pripravljam veliko. Pred kratkim so ene mojih največjih sanj bile nastopiti v Teatru Metropolitan v Mehiki, katere sem uresničila 24. marca. Prav tako sem se vrnila v Brazilijo, kar je v mojem načrtu vedno, ko izdam nov album.

Za zaključek smo vam želeli povedati, da v Braziliji ljudje čutijo velik odpor do pop latino žanra. Kar pomeni, da so vsi ti uspehi, ki jih pri nas žanjete vi, res velik dosežek.
Zame je to velika čast! Vesela sem in ponosna, da ste me sprejeli, da me imate radi in me tako podpirate. Vso to naklonjenost in ljubezen vam sama vračam, zato skušam vašo državo vedno vključiti v moje projekte, glasbo in vse ostalo, kar počnem. 

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: It-pop