torek, 11. april 2017

Na čaju z Dulce Mario


Pred nekaj več kot 10. leti je vsa Brazilija posedala pred televizijskimi zasloni, kjer smo spremljali mladinsko telenovelo, ki je povzročila veliko hrupa, kasneje pa se je prelevila v pravi fenomen. S pomočjo tega projekta je zaslovela. V vlogi Roberte Pardo je nastopala pevka in igralka Dulce Maria. Dolgo časa je nastopala v glasbeni skupini, ki je nastala skupaj s telenovelo, ki je še danes skupina z največ prejetimi nagradami na svetu. Toda vse dobre stvari se nekoč zaključijo in to se je zgodilo tudi s skupino RBD. Danes vsak izmed šestih članov skupine sledi svojim sanjam.

Dulce je pred kratkim izdala svoj tretji samostojni album z naslovom DM, ki je kaj hitro s seboj prinesel prve uspehe. Pevkin uspeh je v državi ogromen, kar potrjuje tudi njen natrpan urnik v času njenega obiska Brazilije, kjer je opravila veliko promocijo albuma, pripravila pa je tudi kar štiri koncerte. Med vsem tem se je spletni portal Chá das Onze udeležil novinarske konference, kjer so zvezdnici zastavili nekaj vprašanj.


Pri svojem prvem samostojnem albumu ste bili 'tujka'. Pri drugem ste bili oseba, ki ne pozna meja. Sedaj pa ste nov album poimenovali s kraticama DM. Kakšno je sporočilo, ki ga želite s svojim delom deliti z oboževalci in ljudmi, ki poslušajo vašo glasbo?
Album sem poimenovala DM, saj gre za zelo osebno delo, ki sem ga želela ponuditi svojim oboževalcem. DM so pravzaprav inicialke mojega imena, prav tako, pa se lahko razumejo kot zasebno sporočilo (mensaje direcdo - DM), puščica v logotipu p zaznamuje moč, s katero se nikoli ne prenehamo boriti za svoje sanje. Besedila pesmi govorijo o brazgotinah, ki so posledica naših doživetij. Gre za album z močnimi sporočili, večjo odločnosjo ter sporočili vere in upanja.

S katero pesmijo iz novega albuma menite, da se bodo vaši oboževalci najbolj poistovetili?
Rekla bi, da s pesmijo Invencible. Gre za pesem, ki daje velik navdih, ob poslušanju človeku vlije moč. Daje ti občutek, da ne glede na to, koliko vrat ti bodo zaprli v obraz, se ti bodo nekje nekoč ena odprla. Ni pomembno kolikokrat padeš, pomembno je, da vedno znova vstaneš. Je zelo lepa pesem, za katero sem prepričana, da se lahko z njo poistoveti prav vsak izmed nas. Kolikor sem imela priložnost videti, jim je zelo všeč tudi pesem Hoy te entierro.


Pred le nekaj dnevi ste imeli pomemben koncert v Teatru Metropolitan v Mehiki. Bodo vsi koncerti tokom turneje enaki temu ali se bodo med seboj razlikovali?
Moj večletni cilj je bil pripraviti velik koncert v moji rojstni državi. Ker sem želela pripraviti dober koncert, sem počakala nekaj let, iz tega istega razloga pa sem prestavila datume koncertne turneje v Braziliji, ki je bila sprva predvidena za mesec november. Takrat sem rekla ne, s turnejo moram pripraviti povsem nov koncert, z novimi pesmimi. V teh nekaj mesecih smo pripravili vse: plesalce, za vsako pesem smo posneli ekskluzivne videoposnetke, starejše pesmi smo malce posodobili. 

Za konec se je pevka in igralka vsem svojim oboževalcem zahvalila za vso njihovo podporo in ljubezen.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!