četrtek, 20. april 2017

Je naredila konec vprašanjem o skupini RBD?


Kot že veste, je Dulce Maria v Braziliji opravila precejšnjo promocijo s številnimi mediji, med drugim se je pogovarjala tudi z novinarji revije Contigo. Mehiški pevki in igralki so, kot že neštetokrat prej, zastavili vprašanje o morebitni vrnitvi skupine RBD. Zvezdnica je na vprašanje dala konkreten odgovor, s katerim je najverjetneje dokončno zaključila to vprašanje, ki se ga mediji očitno nikoli ne naveličajo.

"Ne moti me to vprašanje, se pa počutim neudobno, saj smo vsi člani že neštetokrat poudarili, da se skupina RBD ne bo vrnila na glasbene odre, vsaj ne v bližnji prihodnosti," je dejala.

Pevka trenutno promovira svoj nov album DM, katerega želi predstaviti po vsem svetu. "Po razhodu skupine RBD sem Brazilijo sama obiskala približno osemkrat. Vedno smo ohranili ta medsebojni stik, zaradi česar mi oboževalci ves čas nudijo svojo podporo. Če me ne bi videli 10 let, bi bila še vedno deležna njihove naklonjenosti, a ne v takšni količini, kot sedaj. Moji oboževalci so čudoviti. So zelo impulzivni, a tudi ljubeči. Ni pomembno koliko časa preteče, to se nikoli ne spremeni. Vedno, ko vas obiščem, mi izkažejo vso njihovo ljubezen," je dodala.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: POPline