torek, 11. april 2017

Dulce Maria: "Moramo poiskati svojo srečo in stvari, ki nas osrečujejo"


Po letu 2004 ni bilo potrebno dolgo iskati rdečelasih deklet s črno obrobljenimi očmi, ki poslušajo glasbo v španskem jeziku. Med igralsko zasedbo telenovele Rebelde, ki je zaznamovala mladostnike v več kot 30. državah, je bila tudi Dulce Maria. Njena vloga Roberte je bila ikonična za najstnice po vsem svetu. Skupaj s telenovelo pa je paralelno nastala skupina RBD, katero je sestavljalo šest članov, ki so obenem bili tudi glavni igralci zgoraj omenjene telenovele. Skupina je v času svojega delovanja obkrožila svet, njeni člani pa so si s pomočjo njihove glasbe pridobili svetovno slavo ter postali pravi svetovni fenomen.

S svojimi 31. leti Dulce Maria svoj čas razporeja med glasbo, igralskimi projekti ter strastjo do pisanja. Leta 2008 je izdala svojo prvo knjigo z naslovom Dulce amargo. Mehiška pevka je z novim albumom DM (2017) obiskala Brazilijo, kjer je pripravila kratko promocijo in kar štiri koncerte. Novinarji revije Zero Hora so se z zvezdnico pogovarjali o njeni karieri in koncertni turneji.

Poleg pesmi iz preteklosti, kaj novega lahko pričakujemo na vaši turneji?
Na koncertih bodo predstavljene vse nove pesmi, ki so izšle na albumu DM, pesmi iz preteklih albumov ter nekaj manjših presenečenj. V načrtu je tudi kar nekaj vizualnih učinkov.

No sé llorar je pesem, ki govori o močnih ženskah, ki se ne dovolijo ustrahovati. Ima besedilo pesmi kaj opraviti tudi z vami osebno?
Sporočila, ki jih želim poslušalcem predati s svojimi pesmimi, niso namenjene samo ženskam, namenjena so tudi moškim. Bistvo te pesmi je, da se nihče ne bi smel pustiti poniževati ali pa se privaditi nekoga, ki te ves čas zlorablja. Vedno obstaja kakšen razlog, zaradi katerega je vredno pustiti vse ter zaživeti na novo. Pesem No sé llorar govori o tem, da nikoli ne bi smeli jokati za nekom, ki ni vreden naših solz. Poiskati moramo svojo srečo ter se posvetiti stvarem, ki nas osrečujejo. V bistvu je celoten album zasnovan na takšnih in podobnih sporočilih in je zato izmed vseh albumov, ki sem jih tokom samostojne kariere izdala, ta zadnji moj najljubši.

A post shared by Dulce Maria (@dulcemaria) on

Skoraj nemogoče je govoriti z Dulce Mario, ne da bi se spomnili časov, ko je svet osvajala telenovela Rebelde. Kako se ob tem počutite in kakšen je vaš odnos z nekdanjimi sodelavci?
Vsa doživetja takratnega časa nosim v svojem srcu. Tisti čas je del mojega življenja, del moje zgodbe v poklicnem pa tudi v zasebnem življenju. Rada se spominjam koncertov, s pomočjo katerih sem imela priložnost spoznati številne države, med katerimi je tudi Brazilija. Čeprav smo vsi v tem trenutku v povsem drugačnih etapah naših življenj in se ne vidimo pogosto, smo si med seboj še vedno zelo naklonjeni. 

V Brazilijo se vračate skorajda vsako leto. Kakšen je vaš odnos do naše države? Imate morda kak poseben priljubljen kraj, katerega radi obiščete, ko ste pri nas?
V Porto Alegru zelo rada obiščem restavracijo Fogo de Chão. Prav tako zelo uživam v brazilski glasbi. Skoraj vedno vašo državo obiščem zaradi delovnih obveznosti, zaradi katerih nimam veliko prostega časa, ki bi ga lahko porabila za pohajkovanje in raziskovanje. Zelo rada imam tukajšnje ljudi, hrano in glasbo.

Se katerega izmed koncertov, ki ste jih pripravili v Braziliji, še posebej spominjate?
Vseh! Vsi so bili pripravljeni z veliko mero ljubezni. Vsi koncerti so bili zelo posebni, a se najverjetneje najbolj spominjam prvega koncerta, katerega sem pripravila kot solo izvajalka, pa tistega zadnjega pri mojem prejšnjem obisku, na katerem sem nastopila skupaj s Christianom Chávezem. Veliko ljudi je skupaj z nama prepevalo stare uspešnice skupine RBD, na tistem koncertu pa sem prvič v živo zapela tudi s pevko Manu Gavassi.Bil je res lep koncert in eden najbolj osebnih, kar sem jih kdajkoli pripravila.

Kakšni so vaši načrti po zaključku turneje v Braziliji?
V načrtu imam nekaj manjših koncertov v Mehiki, julija pa odhajam tudi v Španijo. Zatem bomo pričeli z izbiro novega singla, ustvarjanjem novih pesmi.

Želite kaj sporočiti svojim oboževalcem?
Poslušajte moj nov album, katerega sem z ljubeznijo ustvarila za vas. Res sem vam hvaležna za vso vašo podporo in sem vesela, da lahko vse to delim z vami.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: Zero Hora