ponedeljek, 25. april 2016

Dulce Maria za izdajo parfumov pripravlja tudi uradno predstavitev


Pevka in igralka Dulce Maria bo tudi uradno predstavila svoje parfume za ženske. Navdušiti vas bo poskušala z močnimi, romantičnimi in sproščenimi vonji. Čeprav so vse tri dišave Rock & love, Candy girl ter Gypsy queen že na voljo v nekaterih prodajalnah, bo pevka v mesecu juniju zanje pripravila tudi uradno predstavitev. "Za predstavitev vonjav bomo pripravili pravo zabavo. Trenutno imam samo tri različne vonje. Eden je romantičen, sproščen in se z njim najbolj poistovetim, to je Gypsy queen. Rock & love je bolj za osebe, ki so vam všeč zabave in je malce močnejšega vonja. Reči moram, da so mi vse tri vonjave zelo všeč. Sodelovala sem pri vsem: oblikovanju, vonjavah, ustvarjeni so bili ob razmišljanju o različnih tipih žensk," je izdala pevka. 

Dulce Maria je o tej temi spregovorila tik preden je odšla na druženje z nekaterimi oboževalci, ki zvesto sledijo vsakemu njenemu koraku, ki ga napravi na televiziji, v teatru, v kinu, na glasbenih odrih ter sedaj tudi v podjetništvu. Oboževalci so pomemben del moje kariere. Na druženja s sabo vedno prinesejo moje albume, parfume, knjige in revije z mojimi naslovnicami. Takšna druženja so mi zelo všeč, saj se lahko pogovarjamo o moji karieri, pesmih, mojih likih v telenovelah in o tisoče drugih stvareh," je dejala.


Dulce Maria je hvaležna, da dandanes obstajajo socialna omrežja, saj lahko z njihovo pomočjo komunicira s prav vsemi svojimi oboževalci. "Moji oboževalci so moj motor, so pomemben del moje kariere, že iz otroških let so bili zame bistvenega pomena. V delo lahko vložiš svoj trud, talent in vztrajnost, lahko si poiščeš različne priložnosti, toda drugi pomemben del tvoje kariere so še vedno oboževalci. Brez njihove podpore me danes ne bi bilo tukaj. Oni stojijo ob vžigalnih vrvicah topov, zato pa jim pravim, da so moji bojevniki. In v zahvalo socialnim omrežjem, lahko govorim z njimi, ne glede na to, v katerem koncu sveta živijo," je dodala.

Telenovela Corazon que miente, v kateri interpretira Renato je v zaključni fazi predvajanja na programu Canal de las estrellas, kar pevki in igralki daje priložnost, da lahko vso svojo energijo sedaj usmeri v pripravo nove plošče. "Smo v zadnjih dnevih snemanj in priznati moram, da sem na snemanjih svojega prvega lika zlobnice neizmerno uživala. Sedaj pa prihaja čas, ko se bom posvetila glasbi. Trenutno že delamo na tem, izbiramo pesmi, prva pesem je že posneta. Gre za močno pesem, neke vrste elektronski pop. Lahko bi rekli, da gre za 'kroglo moči'. Posnet pa je tudi že videospot," je izdala.

Za konec pa je še zanikala govorice o vrnitvi skupine RBD. "To je laž, morda pa gre za naše dvojnike," se je pošalila.