petek, 22. april 2016

Dulce Maria s polno paro pripravlja novo ploščo


Pevka Dulce Maria pripravlja svoj novi album, katerega imena nam še ni želela izdati, je pa potrdila, da bo album malce drugačen od njenih dosedanjih del na področju glasbe. Prva pesem iz albuma bi naj izšla že v mesecu maju.

"Takoj ob zaključku telenovele (Corazon que miente) bo izšla nova pesem, ki bo neke vrste predstavitev tistega, kar lahko pričakujete na moji novi plošči. Ker je zadeva šele v načrtovanju, bo na celoten album potrebno še malce počakati. Ne smem vam še razkriti naslova pesmi, povem pa lahko, da gre za pesem z močnim besedilom, stil pesmi pa bo elektronski pop. Posnet je tudi že video, ki je zame enako navdušujoč, kot pesem sama," je dejala.

Pevka je ob priložnosti pojasnila, da trenutno piše pesmi v sodelovanju s prestižnimi skladatelji in producenti, s čimer želi poslušalcem ponuditi nekaj novega. 

"Zelo sem zadovoljna z rezultatom, saj je pesem drugačna od tega, kar ste pri meni vajeni slišati," je dejala nekdanja članica skupine RBD, ki je razkrila še, da nova pesem govori o moči. Obenem je pevka in igralka hvaležna za priložnost, ki ji je bila dana s telenovelo Corazon que miente, v kateri se je prvič znašla v vlogi zlobnice. "Trenutno sem še vedno osredotočena na vlogo Renate, vendar je telenovela že skoraj pri koncu. To je bila moja prva vloga zlobnice in reči moram, da sem na snemanjih izredno uživala," je dejala.

Pevko je presenetila novica o smrti svetovno znanega pevca Princa. "Nisem vedela. Takšne novice so vedno žalostne, vendar je lepo, da zvezdniki njegovega kova svojo glasbeno dediščino in talent pustijo v srcih številnih ljudi. Lepo je videti, da jih toliko ljudi pozna in jih ima rada," je  zaključila.

Igralka, ki je četrtkovo jutro izkoristila za druženje s svojimi oboževalci pripravlja tudi uradno predstavitev svojih parfumov, ki pa so že v prodaji v Mehiških prodajalnah.