sreda, 27. april 2016

Dulce Maria je pripravljena sodelovati pri dobrodelnem koncertu


Vsi smo slišali novico o nedavnem potresu, ki je prizadel državo Ekvador, ki je za sabo pustil številne smrtne žrtve in opustošenje. Državi so na pomoč priskočile številne organizacije ter seveda tudi znane osebnosti, ki poskušajo z živili ter denarnimi prispevki pomagati. Med njimi je tudi igralec Danilo Carrera, ki poskuša prizadetim nuditi čim več moči. V enem izmed intervjujev je povedal, da bodo morda v sklopu teh akcij pripravili dobrodelni koncert, katerega se bo udeležila tudi Dulce Maria.

"Preden sem prišel v Mehiko sem s tukajšnjim Rdečim križem uredil vse potrebno za donacije in zbiranje osnovnih življenjskih potrebščin. V Miamiju in Mehiki so vsem na voljo zbirališča, ki so trenutno pod vodstvom mojega managerja. V Guayaquilu so se akciji kot prostovoljci pridružili tudi moji oboževalci. Obstaja možnost, da bomo v bližnji prihodnosti organitzirali kakšno dobrodelno prireditev v Ekvadorju. O tem sem se pogovarjal s prijateljicama (pevki in igralki) Maite Perroni in Dulce Mario, ki sta se prireditve pripravljeni udeležiti ter nam priskočiti na pomoč," je dejal.